השחקן והבדרן טוביה צפיר נדבק בקורונה - כך גילה לאחר מספר ימים בהם סבל מחום גבוה. צפיר עבר בדיקה ואמש (ו') קיבל את תוצאותיה החיוביות. "אבא בבית והכל טוב", אמר בנו, במאי הטלוויזיה יואב צפיר, ל-ynet.
מטעמו של צפיר נמסר כי מאז שנדבק בקורונה הוא הופיע פעם אחת על הבמות, באירוע פורים בעיר נס ציונה ושם, הם מדגישים, הוא לא בא במגע עם הקהל. כל שאר ההופעות שלו, לדבריהם, בוטלו בעקבות מגבלות משרד הבריאות על מתכנסים.
לדברי נציגיו של צפיר, הוא נדבק באירוע חברתי שנערך לפני כשבועיים. "מצבו טוב, הוא בבידוד ביתי בפיקוח של רופאים. הוא מרגיש בסדר", נמסר מטעמם.
1 צפייה בגלריה
טוביה צפיר
טוביה צפיר
טוביה צפיר
(.)
צפיר בן ה-74 הוא שחקן, קומיקאי, חקיין ובדרן. מאחוריו קריירה רבת שנים בעולם התרבות הישראלי שכוללת הצגות רבות, סדרות בטלוויזיה, סרטים חשובים בקולנוע הישראלי ומערכונים וכן קריירה ככוכב ילדים בעיקר בדמות סבא טוביה. הוא ממשיך ליצור ולהופיע על הבמות, לפני כשלוש שנים זכה בפרס מפעל חיים מטעם איגוד אמני ישראל.
לאחר קבלת הפרס סיפר באולפן ynet: "על הפוליטיקאים אני לא מוותר בשום אופן. עם זאת, כשאני חושב על התפקידים שישארו ממני אחרי, נדמה הגיוני יותר שזה יהיה דווקא סבא טוביה ולא חיקוי הפוליטיקאים. לשרון וכל ראשי הממשלה יש את המקום שלהם בדפי ההסטוריה, אבל במקום החיקוי שלהם, תבוא 'ארץ נהדרת' 2, 3, או גרסה של 'חרצופים' ג', ד', ואותי אולי ישכחו".