לואי סי קיי חוזר לישראל לשלוש הופעות במהלך החודש הקרוב, קצת יותר משנתיים לאחר הביקור הקודם שלו בארץ. סי קיי יופיע בבית החייל בתל אביב ב-21, 22 ו-23 בפברואר, מחיר כרטיס להופעה יעמוד על 335 שקלים. שעות ספורות לאחר תחילת המכירה הודיעו בהפקה כי "כל הכרטיסים אזלו".
1 צפייה בגלריה
לואי סי קיי
לואי סי קיי
לואי סי קיי
(צילום: gettyimages)
זו תהיה הפעם השלישית של הקומיקאי המצליח והשערורייתי בארץ לאחר שהופיע בירושלים בשנת 2016 וב-2019 בהאנגר 11 בתל אביב.
סי קיי, לואי שקלי במקור, הוא בעל שורשים יהודיים מצד אביו. עד שנת 2016 נחשב לאחד הקומיקאים המוערכים והפופולריים ביותר בארצות הברית, אך מעמדו השתנה בן לילה כשחמש נשים שונות התלוננו כי הטריד אותן מינית - והוא הודה בהאשמות. "הסיפורים האלה נכונים", פירסם הקומיקאי הצהרה, והוסיף: "אני מתחרט על מעשיי".
בעקבות הפרשה, סרטו של הקומיקאי, "I Love You, Daddy", שהיה אמור לצאת לאקרנים בנובמבר 2017 לא ראה אור מעולם, רשת נטפליקס ביטלה ספיישל סטנדאפ בכיכובו וכל תכניו הוסרו מהספרייה של רשת HBO. סי קיי נעלם מהבמות, ובסוף אותה שנה הודה כי הנזק הכלכלי של מעשיו עלה לו יותר מ-35 מיליון דולר.
באוגוסט 2018 הקומיקאי הופיע לראשונה על במה מאז שהודה, במועדון סטנדאפ בניו יורק. הבעלים של המועדון סיפר כי סי קיי הופיע במשך רבע שעה עם "החומרים הרגילים שלו". קומיקאי אחר שהופיע באותו הערב סיפר כי איש לא ידע שהוא עומד להגיע וכי הקהל במקום נדהם כשסי קיי עלה לבמה.