שיחת הטלפון שנערכה בין נסרין קדרי לאייל גולן בשבועות האחרונים הייתה כנראה הקש ששבר את גב הגמל - שיחת עבודה שעלתה לטונים גבוהים וגרמה לניתוק חד צדדי של הקו. הפרידה של גולן וקדרי לא הייתה הפתעה עבור אף אחד מהצדדים, ובכלל, נדמה שהיא הייתה באוויר בשבועות האחרונים, זאת דווקא אחרי תקופה של מערכת יחסים קרובה בין השניים.
4 צפייה בגלריה
אייל גולן ונסרין קדרי
אייל גולן ונסרין קדרי
אייל גולן ונסרין קדרי
(צילום: אריאל אוחנה)
לפני שמונה שנים הגיעה הצעירה בת ה-26 מחיפה לאודישנים של תוכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך", ששודרה בערוץ 24. הזמרת הערביה-ישראלית הצליחה לפלס את דרכה לגמר ואף לקטוף את המקום הראשון, לצידו של מאור אשואל. אחרי זכייתה, קדרי הצטרפה לחברת "ליאם הפקות". היא לא נחשבה לביצת זהב עבור גולן ומנהלו ושותפו דאז, בני פרץ, אלא זמרת עם פוטנציאל שצריכה לעשות דרך אל לב המיינסטרים. באותה התקופה הכל היה ברור ב"ליאם הפקות" - פרץ הוא המנהל וגולן אמון על הפרסום ומתעדכן מפעם לפעם.
"בתחילת הדרך, 'ליאם הפקות' הייתה צריכה לבנות אותה מאפס, זה לא היה ברור בכלל שהיא תהיה כוכבת", אמר גורם המעורה בפרטים. פרץ היה מנהלה של קדרי וטיפל בבעיות המקצועיות והאישיות, זאת לצד המנהל האישי שלה דאז, חגי אוזן.
קדרי החלה לעלות על הבמות ולהופיע, התקרבה למטרה והרגישה שהיא בדרך הנכונה, אבל דבר אחד חסר לה: החיבוק מאייל גולן עצמו. "היא הייתה מופיעה בפסטיבל הפסנתר ורצתה שאייל יגיע להופעה - והוא פשוט לא היה בא", מספר מקורב, "אחרי זה היא הייתה רואה אותו ביום ההולדת של איתי לוי. היא הייתה מאוד פגועה מזה". למרות זאת, קדרי בחרה היום להודות לגולן בהודעה לתקשורת על הפרידה: "אייל לקח אותי בשתי ידיים, חיבק חזק ולא עזב, טיפח, השקיע, דאג והיה מעורב בכל הנעשה בקריירה שלי מאחורי הקלעים. תמיד היה ויישאר עבורי כמו אבא".
4 צפייה בגלריה
אייל גולן
אייל גולן
אייל גולן
(צילום: יניב אדרי)
מי שדאג כל הזמן לפשר את היחסים הקרים בין גולן לקדרי היה בני פרץ, אלא שגם הוא התקשה לא פעם להסתדר עם קדרי. "היא נותנת את העבודה הדרושה אבל יש בה מורכבות שצריך לדעת להכיל, ופרץ עבד בזה כל הזמן", אמר אחד העובדים לשעבר ב"ליאם בפקות".
כשקדרי הצטרפה ל"ליאם הפקות", בחברה היו בטוחים שהיא חתומה לעשר שנים, אלא שאז התברר כי החוזה כלל לא מולם - אלא מול חברת ההפקות של תוכנית הטלוויזיה. "נסרין ידעה את זה ושמרה את זה לעיתוי הנכון", מספר מקורב. ההופעות של הזמרת החלו לתפוס תאוצה וכך גם הכסף הגדול. על פי הערכות, למשל, בשנת 2019 קדרי הכניסה לליאם הפקות כחמישה מיליון שקל - סכומים נמוכים ממה שהכניס איתי לוי לשם ההשוואה, אבל בחברת ההפקות היו מרוצים.
"בשלב מסוים, כשנסרין התחילה להכניס את הכסף, 'ליאם הפקות' אמרו לה 'נשלם לך משכורת של 50 אלף שקל, ואת שאר הכסף נשמור'", מספר מקורב לצדדים. קדרי הסכימה, והכסף נערם בחברת "ליאם הפקות" - 1.2 מיליון שקל, על פי הערכות. "נסרין ביקשה את הכסף, והם ידעו שהיא למעשה ללא חוזה תקף, וביקשו ממנה לרענן את החוזה. זה לא קרה, אבל הכסף שולם בסופו של דבר".
בשנה שעברה נפל דבר בקריירה של קדרי, כשזו ביקשה להיפרד מהמנהל האישי שלה, חגי אוזן, אחרי חמש שנות עבודה משותפות. "היא טענה שהוא מתערב לה בחיים הפרטיים ולא קיבלה את זה", אמר גורם המעורה בפרטים, "הוא מבחינתו חשב שיש כל מיני דברים מסביב שמפריעים לקריירה שלה וניסה להניא אותה מכך". בסופו של דבר, בקשתה של קדרי בוצעה וחגי אוזן הוחלף במנהלת אחר מטעם "ליאם הפקות", אילאי אליהו. הקריירה של קדרי המשיכה לתפוס תאוצה.
4 צפייה בגלריה
יום הולדת דלית רצ'סטר
יום הולדת דלית רצ'סטר
נסרין קדרי
(צילום: ענת מוסברג)
מאז פרוץ המשבר בין גולן לפרץ, קדרי הקפידה שלא לבחור צד - היא כיבדה את אייל אבל ידעה שבני הוא זה שמנהל אותה בפועל. ההתקרבות המשמעותית של קדרי לגולן הגיעה עם הדואט הראשון שהקליטו השניים באפריל השנה, "מכל האהבות הזמניות". מבחינת קדרי, היא סוף סוף הרגישה מוערכת על ידי הזמר, וניסתה כל הזמן לשמור על הגבול בינו לבין פרץ. "כשנסרין רצתה להופיע עם אייל גולן בקיסריה בפסח האחרון, היא עדכנה את בני וראתה שזה בסדר מצידו", מספר גורם המקורב לקדרי, שלאט לאט התקרבה לגולן בדיוק כפי שייחלה בשנים הראשונות ב"ליאם הפקות".
בשבועות האחרונים, משהו בין גולן לקדרי חרק. בסביבתו של גולן הבינו שהיא נפגשת עם גורמים בתעשייה ושהיא מחפשת את הדרך החוצה, וכשזה הגיע לאוזניו - הוא התקשר לנסרין. "השיחה ביניהם עלתה לטונים גבוהים", מספר מקורב, "הם כבר התחילו להרגיש את הסוף, היא הקשיבה לאנשים מתעשיית המוזיקה שאמרו לה 'את לא צריכה לשלם אחוזים'".
לפני מספר ימים החלה קדרי בצעדים הראשונים לדרך עצמאית: מנהל יחסי הציבור שלה נפרד ממנה בעקבות חילוקי דעות, ואתמול (ג') המנהלת האישית של קדרי, אילאי אליהו, הודיעה בהפתעה על פרידה מהזמרת. "נסרין ואני סיימנו את הדרך המקצועית שלנו ביחד, לאחר שנתיים בהן טרפנו את העולם", כתבה אליהו בחשבון האינסטגרם שלה. "מה שהתחיל כמשהו שנראה כמעט בלתי אפשרי - שתי בחורות שהן הפכים מוחלטים, שבאות מרקעים שונים, שחושבות ומתנהגות בדיוק ההיפך אחת מהשנייה - אף אחד סביבנו לא האמין בחיבור הזה אבל אנחנו ידענו שדווקא הניגודיות הזו היא סוד הקסם שלנו. הרבה לילות ללא שינה, הרבה בכי, צחוק, כעס ואחרי דקה פיוס, הרמנו אחת את השנייה מהקרשים לא פעם ולא פעמיים, קראנו אחת את השנייה רק מלהסתכל בעיניים ובעיקר חלקנו תחושת סיפוק עצומה מכל ההרפתקה הלא נורמלית הזאת וההצלחה הגדולה שהגיעה איתה. היום אני מתפללת בכל ליבי שכל אחת מאיתנו תצליח בדרך החדשה שלה".
4 צפייה בגלריה
אייל גולן ובני פרץ
אייל גולן ובני פרץ
ניסתה לשמור על הפרדה בין השניים. אייל גולן ובני פרץ
(צילום: אמיר מאירי ומוטי קמחי)
אליהו אף הוסיפה בפוסט משהו שעלול להשתמע כרמז לסביבה שעוטפת את קדרי. "נסרין, אני אהיה כל כך מאושרת לגלות ששימרת את כל שבנינו ביחד, שהשתמשת בכל הכלים שאספנו בדרך והקפת את עצמך באנשים הנכונים - אחרת יהיה להם עסק איתי".
מבחינתו של גולן, הוא רצה להשאיר את קדרי לפחות עד תום החוזה המקורי, ששייך בכלל לחברת הפקות הטלוויזיה ואמור היה להסתיים בעוד כשנתיים, אבל גם הוא ידע שהסיפור גמור. "הוא נפגע ממנה", אמרו בסביבתו, "אולי אפילו יותר מאיתי לוי". מבחינתו של גולן ו"ליאם הפקות" מדובר באבידה נוספת אחרי שאיתי לוי יצא לדרך עצמאית. כעת נותרו במשרד ההפקות הזמר המבטיח לואי עלי ושדר הרדיו הוותיק ירון אילן, בנוסף לזמרים הצעירים - מצדה איש ימיני ורועי סנדלר.
לפי גורמים, את הבקשה הרשמית לפרידה קדרי עשתה אתמול בערב (ג'), כשיצרה קשר עם הזמר והודיעה לו על רצונה לעזוב. "זאת לא הייתה הפתעה מבחינתו של אייל גולן - אלא רק עוד אכזבה".
נסרין קדרי סירבה להגיב לכתבה. מ"ליאם הפקות" טרם נמסרה תגובה.