12 שנים לאחר שהתפרסם עם הלהיט הטלוויזיוני-מוזיקלי, "רד בנד", רד אורבך זוכה לסדרת טלוויזיה משלו בטלוויזיה האמריקנית בהפקת יוצרי "קוברה קאי", כך נודע הערב (ה') ל-ynet.
2 צפייה בגלריה
רד בנד
רד בנד
רד בנד
(צילום: אוהד רומנו)
על פי עלילת הסדרה החדשה, שתיקרא The New Red, רד מכהן כיום כשופט בתוכנית ריאליטי שירה מדשדשת, שמנסה בפעם הראשונה בחייו להתפכח ולתקן את מערכות היחסים השונות שבעיית השתייה שלו הרסה.
על הסדרה אמונים יוצרי הסדרה המקוריים, אבירם בוכריס ולי ירדני (MYTV), שחברו לשלושת יוצריה של סדרת הלהיט מבית נטפליקס, "קוברה קאי" - ג'וש הילד, ג'ון הורביץ והיידן שלוסברג, ולתסריטאי הראשי שלה, מייקל ג'ונתן סמית'. ארי פפר, הבובנאי שמפעיל את דמותו של רד, ישוב לתפקידו.
"אנחנו מתרגשים לשתף פעולה עם צוות היוצרים המוכשרים בחברת Counterbalance ובטוחים שהקהל באמריקה ייפול לרגלי כוכב הרוק הסגול", שיתף בוכריס בהודעה.
2 צפייה בגלריה
רד בנד
רד בנד
רד בנד
(צילום: אוהד רומנו)
כזכור, הפריצה הגדולה של רד בנד הייתה בשנת 2008, כשסדרה מוקומנטרית בכיכוב להקת הבובות עלתה ב-HOT וזכתה לפופולריות רבה, בין השאר בזכות הקאברים שביצעו בתוכנית עם אמנים שונים, והשתתפותם של שחקנים כמו דודו בר-אור, שי אביבי וצבי שיסל, שהלך לעולמו ביולי האחרון. ב-2013 עלתה ברשת "המופע של רד ודביר", תוכנית בהגשת אורבך ודביר בנדק, שבה השניים אירחו מפורסמים שונים מעולם הבידור הישראלי. עם זאת, היא ירדה מהאוויר לאחר שלוש עונות ב-2016.