"מואנה 2" בדרך: דיסני הודיעה היום (ד') כי בסתיו הקרוב יעלה המשכון ללהיט האנימציה מ-2016.
1 צפייה בגלריה
היא חוזרת. מתוך "מואנה"
היא חוזרת. מתוך "מואנה"
היא חוזרת. מתוך "מואנה"
מדובר בצעד חריג עבור תאגיד הבידור - ובכלל - מאחר ובטרם ההכרזה, כלל לא היה ידוע על סרט המשך. בנוסף, תאריך הפצתו נקבע לנובמבר 2024 - בעוד תשעה חודשים בלבד.
לפי נשיא דיסני בוב אייגר, שבישר על קיומו תאריך יציאתו של "מואנה 2" בריאיון ב-CNBC, ההמשכון תוכנן בכלל כסדרת טלוויזיה, אולם דיסני החליטה לבסוף להפיק סרט המשך. העלילה תיקח את הצופים להפלגה חדשה עם מואנה, חצי-האל מאווי וצוות של דמויות חדשות, לאחר שהיא נענית לקריאת אבות-אבותיה - כך לפי הודעת דיסני.
"מואנה" זכה להצלחה בקרב הקהל והמבקרים כאשר יצא ב-2016, היה מועמד לאוסקר בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר וגרף למעלה מ-682 מיליון דולר.
ב-2023 הכריזה דיסני כי "מואנה" יזכה לעיבוד לייב-אקשן בכיכובו של דוויין ג'ונסון, אשר דיבב את מאווי בסרט האנימציה. אאולי קארוולו, אשר דיבבה את מואנה, הודיעה כי לא תשוב לתפקיד ותגלם את הנסיכה הפולינזית גם בגרסת הלייב-אקשן.
ההכרזה על "מואנה 2" הגיעה במסגרת גל של הכרזות אחרות של דיסני. בין היתר, הודיע התאגיד כי Taylor Swift: The Eras Tour, סרט ההופעה של טיילור סוויפט שהפך לשובר קופות עולמי וגרף יותר מ-261 מיליון דולר בקופות הקולנוע, יעלה בשירות הסטרימינג דיסני+ ב-15 במרץ. לפי דיסני, הגרסה הטלוויזיונית של הסרט תכלול חמישה שירים נוספים, כאלו שלא הופיעו בגרסה שהוקרנה בבתי הקולנוע.
עוד הודיעה דיסני כי בשנים הקרובות ייצאו מספר המשכונים נוספים - ביניהם סרט המשך ל"זוטרופוליס" שצפוי לצאת ב-2025, ו"לשבור את הקרח 3" והחלק החמישי בסדרת סרטי "צעצוע של סיפור" שיפציע ב-2026.