מנחה הטלוויזיה אסי עזר עבר בדיקת פוליגרף ולפי הודעת נציגיו יצא "דובר אמת". מנחה הטלוויזיה תושאל במכון אלדד מירון אחרי שהשחקן יהודה נהרי טען בריאיון לוואלה! כי עזר הטריד אותו מינית לכאורה ושלף את איבר מינו במפגש שהיה ביניהם לפני למעלה מעשור.
2 צפייה בגלריה
ערב התרמה איגי
ערב התרמה איגי
ערב התרמה איגי
(צילום: ענת מוסברג)
על פי הודעת נציגיו של עזר, הוא עבר בדיקת פוליגרף אתמול (א') לבקשת קשת ובה נשאלו השאלות בניסוח הנ"ל:
האם חשפת איבר מינך בפני יהודה נהרי בניגוד לרצונו לפני כעשור בדירתך בתל אביב? עזר השיב: "לא". האם התנשקת בהסכמה מלאה עם יהודה נהרי באותה פגישה? עזר השיב: "כן". האם עשית מעשה מיני כלשהו בכפייה ביהודה נהרי לפני כעשור בדירתך בתל אביב? עזר השיב: "לא".
לפי הודעת נציגיו של עזר, מכון הפוליגרף קבע כי "על פי ממצאי הבדיקה עזר מאובחן כדובר אמת בתשובותיו".
יש לציין כי השאלות שנשאלו בפוליגרף של עזר נתנו משקל לתחושותיו של עזר בעת האירוע עצמו. בתגובתו הראשונה לטענות אמר "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשר שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם", לפי ההודעה לא נשאלו בפוליגרף שאלות רלוונטיות נוספות.
2 צפייה בגלריה
ההודעה שפרסם אסי עזר באינסטגרם
ההודעה שפרסם אסי עזר באינסטגרם
ההודעה שפרסם אסי עזר באינסטגרם
(צילום: מתוך אינסטגרם)
בתוך כך מנחה הטלוויזיה פרסם התייחסות לנושא בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אני מבין את הרגישות העצומה שנדרשת כשמישהו או מישהי מתלוננים על הטרדה מינית, אני מבין את הצורך המידי להאמין ולתמוך מיד במתלונן והמתלוננת. זה הדבר הנכון לעשות. ועדיין, מצאתי את עצמי בסיטואציה שבה מאשימים אותי במשהו שלא עשיתי. הימים האחרונים היו קשים ומורכבים עבורי ועבור האנשים הקרובים לי. הדבר היחיד שנתן לי תקווה היא האמת. תודה שחיזקתם אותי בימים האלה, זה לא מובן מאליו, תודה שהאמנתם לי, זה ריגש אותי מאד".
בתגובה, נהרי העלה בחשבון האינסטגרם שלו תגובה לבדיקת הפוליגרף של עזר: "אסי, אני מזמין אותך לבדיקת פוליגרף משותפת שתתועד במכון שיוסכם על ידי שני הצדדים ובשאלות שניסוחן יקבע על ידי".