קניה ווסט מחולל סערה נוספת בטוויטר: אחרי שהכריז על מועמדותו לנשיאות ארצות הברית וחשף פרטים רגישים על נישואיו ועל משפחתו, שיתף קניה ווסט בחשבון הטוויטר שלו את דעתו על חברות התקליטים ויחסן לאמנים.
על פי ווסט, שדורש כעת להשתחרר מהחוזה שלו עם יוניברסל, חברות התקליטים משעבדות את האמנים החתומים אצלן, ולכן קורא לפרסום המוני של החוזים הדרקוניים. "תעשיית המוזיקה וה-NBA הן ספינות עבדים של עבדות מודרנית", צייץ ווסט, "אני משה החדש".
1 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
"אני משה החדש". קניה ווסט
(צילום: AP)
המוזיקאי האמריקני, שמרבה בחודשים האחרונים לעורר מהומות בטוויטר, כתב: "אלה החוזים שלי עם יוניברסל. אני צריך שכל עורך דין בעולם יקרא אותם" והוסיף צילומים שלהם. "כך נראה החוזה של קניה ווסט היום", צייץ, "אני מתפלל לאלוהים שהוא לא ייראה כך מחר". בציוץ בוטה במיוחד, צירף ווסט סרטון של אחד מפסלי הגראמי שזכה בהם בתוך אסלה, כשהוא מטיל עליו את מימיו.
ביולי האחרון הכריז ווסט כי הוא מתמודד לנשיאות ארצות הברית. בציוץ ההכרזה כתב כי "עלינו להבין את ההבטחה של אמריקה ולסמוך על אלוהים, לאחד את חזוננו ולבנות את עתידנו".
ההכרזה הותירה הרבה סימני שאלה, שכן ווסט חשף בעבר כי הוא סובל מהפרעה דו-קוטבית, וסקרים הראו כי שיעורי התמיכה בו מסתכמים ב-2%. שבועיים לאחר אותו ציוץ, כיוון ווסט את חציו לזוגתו קים קרדשיאן, וכתב בסדרת ציוצים כי ניסתה לכלוא אותו ביחד עם אמה, קריס ג'נר. בתגובה לאותה סדרת ציוצים, פירסמה קרדשיאן סטורי שבו היא מספרת בגילוי לב על מצבו הנפשי הרעוע של ווסט: "המשפחה חסרת אונים. אותו אדם צריך לרצות לקבל עזרה".