סדרת המתח הדיסטופית הקוריאנית מבית נטפליקס, שנחשבת למצליחה ביותר בכל הזמנים בהיסטוריה של ענקית הסטרימינג, תהפוך לשעשועון ריאליטי בן 456 משתתפים, כך דווח היום (שלישי) באתר "דדליין".
1 צפייה בגלריה
מתוך "משחק הדיונון"
מתוך "משחק הדיונון"
בקרוב בגרסת שעשועון הטלוויזיה. מתוך "משחק הדיונון"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מוקדם יותר החודש נודע כי הסדרה קיבלה אור ירוק ותחודש לעונה שנייה בנטפליקס, וזאת באמצעות טיזר וידאו קצר שפורסם ברשת, והיום נודע כי אותה הסדרה המצליחה תזכה גם לגרסת תכנית ריאליטי. נטפליקס הזמינה את התכנית בת עשרה הפרקים שנקראת בתרגום חופשי: "משחק הדיונון: האתגר" ותשלב מתמודדים דוברים אנגלית מרחבי העולם.
בשעשועון יתחרו 456 שחקנים, שככל הנראה לא יאלצו להילחם זה בזה עד מוות כמו בעלילת סדרת המתח, אבל כן ישחקו במשחקים בהשראת הסדרה, וזאת במטרה לזכות בפרס הכספי הגדול ביותר שחולק אי פעם בשעשועון טלוויזיוני - 4.56 מיליון דולר.
"'משחק הדיונון' סחפה את העולם בסערה עם סיפורו הכובש של הבמאי וואנג דון-היוק ועם דימויים איקוניים. אנו אסירי תודה על תמיכתו בהפיכת העולם הבדיוני הזה לריאליטי עם תחרות אדירה ולניסוי חברתי," אמר ברנדון ריג, סמנכ"ל תוכן לא מתוסרט ותוכן תיעודי בנטפליקס. "למעריצי הסדרה צפוי מסע מרתק ובלתי צפוי, כאשר 456 המתחרים בעולם האמיתי שבנינו ינווטו בתחרות הגדולה ביותר שנראתה על המסך, עמוסה במתח ובטוויסטים, וכשהפרס הגדול ביותר נמצא בסופה".