שבועות ספורים לאחר עליית עונתה השנייה, נטפליקס מודיעה כי סדרת הלהיט השנויה במחלוקת "אמילי בפריז" תמשיך לעונה שלישית ועונה רביעית - כך מדווח הערב (ב') מגזין "וראייטי".
2 צפייה בגלריה
מתוך "אמילי בפריז", עונה 2
מתוך "אמילי בפריז", עונה 2
מתוך "אמילי בפריז", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
על פי נתוני הצפייה שנחשפים, העונה השנייה (שעלתה ב-22 בדצמבר) הפכה בשבוע הראושון לעלייתה לאחת מעשר הסדרות הכי נצפות ב-94 מדינות, הודות ל-107.6 מיליון שעות צפייה שנספרו. כמו כן, גם העונה הראשונה חווה כעת פריחה מחודשת, כשנכנסה גם היא לרשימה הזאת בקרב 53 מדינות.
"אמילי בפריז" נוצרה על ידי דארן סטאר ("סקס והעיר הגדולה"), ועוקבת אחר צעירה אמריקאית בשם אמילי (בגילומה של לילי קולינס) המתמחה בשיווק בסושיאל, ונשלחת על ידי המקום שבו היא עובדת לחברת הבת הצרפתית כדי לעזור להם לצמוח בתחום. בין לבין היא מוצאת זמן להרפתקאות רומנטיות, יצירת חברויות וכיבוש פסגות במקום עבודתה.
העונה השנייה המשיכה בקו דומה, אולם הסתיימה באקורד דרמטי - זהירות, ספוילר - כאשר היא מגלה שגבריאל וקאמי חזרו זה לזרועות זה, מחליטה לעזוב את הבוסית האמריקנית הנצלנית שלה - ובוחרת להישאר בעיר האורות כדי לעבור למשרד החדש של סילבי, ג'וליאן ולוק.
על פי הדיווח, גם העונה הבאה תצולם באולפנים בפריז - ככל הנראה באביב או בקיץ. עם זאת, ההפקה בוחנת לוקיישנים נוספים, בהם לונדון - אולי כדי להמשיך לחקור את הקשר של אמילי ואלפי.
2 צפייה בגלריה
מתוך "אמילי בפריז", עונה 2
מתוך "אמילי בפריז", עונה 2
מתוך "אמילי בפריז", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
כזכור, הסדרה עוררה מחלוקות רבות במהלך שתי עונותיה, כשהצליחה להעליב גם את העם הצרפתי וגם את העם האוקראיני, עם מה שנטען כייצוגים שטחיים ופוגעניים לתרבויות זרות בסדרה. בפרק הרביעי של העונה השנייה, אמילי מתחילה לקחת שיעורי צרפתית, במסגרתם היא מכירה את פטרה האוקראינית ומתיידדת עימה. השתיים מטיילות ברחובות פריז, ובמהלך ביקור בחנות בגדים - פטרה מחליטה לגנוב כמה פריטים. "ב'אמילי בפריז' יש לנו ייצוג קריקטוריסטי של אישה אוקראינית שהוא אינו מקובל, והוא אף מעליב", אמר לאחרונה שר התרבות האוקראיני. "האם כך תופשים את האוקראינים בחו"ל? כמי שגונבים, רוצים לקבל הכול בחינם וחוששים מגירוש? זה לא צריך להיות המקרה. אני אשלח את עמדתנו בנושא לנטפליקס".
לדברי השר, לאחר שהביע את דאגותיו בנושא, נטפליקס הסכימה לשמור עימו על "קשר הדוק" כדי למנוע מקרים עתידיים של ייצוג סטריאוטיפי בתוכנית. "הם הודו לי על הפידבק, ואמרו כי הם שומעים את החשש מצד הצופים האוקראינים בנוגע לייצוג האישה האוקראינית".