טקס האמי, שהיה אמור להיות משודר ב-18 בספטמבר, יידחה. כך דיווח היום (ו') מגזין "וראייטי", לאחר שספקים קיבלו הודעה רשמית לגבי אי-קיום הטקס בתאריכו המקורי.
1 צפייה בגלריה
פסל האמי
פסל האמי
פסל האמי
(צילום: AP)
החדשות בדבר דחיית הטקס אינן בגדר הפתעה ברקע שביתת התסריטאים והשחקנים בהוליווד, אבל כשתאריך הטקס התקרב - מפיקים, ספקים וגופים שמעורבים בהכנת השידור קיבלו הודעה כי תאריך השידור יידחה. זו הפעם הראשונה שטקס האמי נדחה מאז 2001, כשבאותה שנה לאחר פיגועי 11 בספטמבר ופעולות צבאיות באפגניסטן גרמו לדחיית שידור הטקס לחודש נובמבר באותה השנה.
לכתבות נוספות במדור טלוויזיה:
אומנם טרם נקבע תאריך חדש, והוא צפוי להתפרסם במהלך אוגוסט, אבל מגזין "וראייטי" דיווח בעבר כי רשת פוקס שואפת לשדר את הטקס בחודש ינואר 2024, בעוד אקדמיית הטלוויזיה מעוניינת לדחות לנובמבר. אם הטקס אכן יתקיים בינואר, הוא ימקם את האמי בשיאה של עונת פרסי הסרטים, אבל בעוד השביתות נמשכות ללא פתרון באופק, ייתכן שהרצון לקיים את הטקס בנובמבר לא יתממש.
המועמדויות לטקס פרסי האמי פורסמו בתחילת החודש, ובאופן צפוי למדי מובילה אותה HBO עם מועמדויות לסדרות להיט כמו "יורשים", שזכתה ל-27 מועמדויות ורשמה הישג היסטורי כששלושה משחקניה מועמדים לפרס השחקן הראשי, "האחרונים מבינינו" שקיבלה 24 מועמדויות ו"הלוטוס הלבן" עם 23. "טד לאסו" - שעוד לא ברור אם עונתה השלישית הייתה האחרונה - עם 21 מועמדויות.