אחרי טירוף הכרטיסים - טיילור סוויפט דיברה לראשונה היום (ו') על הבעיות והתקלות שחוו אנשים בעת ניסיון לקנות כרטיסים לסיבוב ההופעות שלה בטיקטמאסטר. "כמובן שאני מרגישה מאוד מגוננת על המעריצים שלי", כתבה סוויפט בסטורי באינסטגרם. "זה ממש קשה לסמוך על גורם חיצוני וזה מייסר עבורי לראות טעויות קורות כשאין לי איך למנוע אותן".
2 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט פרמיירה
טיילור סוויפט פרמיירה
טיילור סוויפט פרמיירה
(AP)
סוויפט האשימה בתקלות את האתר טיקטמאסטר, שבבעלות חברת לייב ניישן העולמית, וציינה כי היו "הרבה סיבות לכך שלאנשים היה כל כך קשה להשיג כרטיסים", והוסיפה כי "שאלנו את האנשים שם מספר פעמים אם הם יכולים להתמודד עם דרישה כזו גבוהה והובטח לנו שכן. זה באמת מדהים ש-2.4 מיליון אנשים השיגו כרטיסים, אבל זה ממש מחרפן אותי שהרבה מהם מרגישים שהם היו צריכים להילחם כדי להשיג אותם". עוד אמרה שהיא תנסה "להבין כיצד ניתן לתקן ולשפר את המצב הזה".
סוייפט אף ציינה: "למי שלא הצליח להשיג כרטיסים, כל מה שאני יכול לומר הוא שהתקווה שלי היא לספק יותר הזדמנויות בהן נוכל כולנו להיפגש ולשיר את השירים. תודה על הרצון להיות שם". מחלקת המשפטים של ארצות הברית הודיעה כי תחקור את לייב ניישן כדי לבדוק האם ניצלה את כוחה.
עוד כתבות במדור מוזיקה:
המכירות לסיבוב ההופעות החדש של הזמרת, Eras, החלו ביום שלישי ובמסגרתו הוכרזו על 52 הופעות ברחבי העולם. סיבוב הופעות, שיתקיים ב-2023, הוא הראשון מאז Reputation ב-2018.
2 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(GettyimagesIL)
הסערה סביב הכרטיסים החלה כשביקושם הרב הוביל לקריסה של אתר הרכישה ועורר את זעמם של מעריצים שלא הצליחו להשיג כרטיסים. לקוחות התלוננו על כך שהאתר לא נטען ואמרו שהפלטפורמה לא אפשרה להם להגיע לשלב הרכישה, לחלקם אף היה קוד לקנייה מוקדמת. לפי האתר כ-3.5 מיליון אנשים נכנסו לאתר לקנות כרטיסים.
ביום חמישי הודיעו מטיקטמאסטר כי המכירה לקהל הרחב, שתוכננה ליום שישי, בוטלה עקב "דרישות גבוהות במיוחד למערכות כרטוס כאשר אין מספיק מלאי כרטיסים היכולים לעמוד בביקוש הזה". בנוסף, לא היה ברור כמה כרטיסים כבר נמכרו וכמה - אם בכלל - נשארו. אתמול מסרה החברה כי היא "מתנצלת בפני טיילור וכלל מעריציה, במיוחד בפני אלו שחוו חוויה איומה בניסיון לרכוש כרטיסים".
סיבוב ההופעות הזה אף יצר כותרות ברחבי העולם כשכרטיסים שהיו זמינים למעריצים נבחרים/מאומתים של סוויפט (שאושרו מראש) במכירה מוקדמת מצאו את דרכם אל אתרי ספסרות בסכומים שהגיעו לכמעט 13 אלף דולר.