עובדי חדשות קשת וחבריו של רוני דניאל התקשו לעצור את הדמעות כשנפרדו על המסך מחברם, הפרשן הצבאי רוני דניאל, שהלך לעולמו היום (ב') בגיל 73.
העיתונאית רינה מצליח דיברה בתוכניתו של אורן וייגנפלד על הקשר המיוחד שלה ושל דניאל ז"ל: "קשה לי לחשוב שאני יושבת באולפן - לדבר על רוני ולראות את התמונה שלו ולחשוב שהוא איננו. אני הכרתי את רוני לפני המון שנים ב'קול ישראל', כבר כמעט 40 שאנחנו מכירים ואני מרגישה היום שפיסה מתמונת החיים שלי נתלשה.
1 צפייה בגלריה
ברהנו טגניה סופד לרוני דניאל, מתוך "שש" עם עודד בן עמי
ברהנו טגניה סופד לרוני דניאל, מתוך "שש" עם עודד בן עמי
ברהנו טגניה סופד לרוני דניאל, מתוך "שש" עם עודד בן עמי
(צילום: באדיבות חדשות קשת)
"מהרגע שהגעתי ל'קול ישראל', עוד לפני שהייתי עיתונאית וכתבת, נפגשנו ונוצר בינינו קשר רגשי ועמוק. אני אוהבת את רוני בצורה שהיא גדולה ועמוקה. שנים שאנחנו מנהלים דו שיח, בעיקר על הכאבים אחד של השני שהיו כאלה. היו לנו הרבה דברים משותפים והדבר העיקרי היה השכול - הוא איבד בן, אני איבדתי שני אחים. זה קירב מאוד מעבר לכל שאר הדברים. הוא תמיד ידע לגעת ולהגיד את הדבר הנכון...".
גם הכתב ברהנו טגניה התקשה להיפרד בשידור מדניאל. טגניה סיפר כי האחרון קיבל את פניו בימיו הראשונים בחברת החדשות. "אני זוכר שבפעם הראשונה שראיתי אותו בחדר שלו כל כך התרגשתי. אמרתי, 'וואו, זה בן אדם שאני רואה אותו בטלוויזיה, והוא פה מולי', סיפר טגניה ופרץ בבכי. "הוא לקח אותי ואמר, 'אל תדאג. הכול בסדר. אין לך מה לפחד'. הוא איתי כל הזמן. בלילות, בימים". כמו כן, הערב נפרדו ממנו חבריו למערכת החדשות גם מאחורי הקלעים, כשברקע מושמע השיר "שלום חבר" של אריק איינשטיין.