חודש אחרי שחשפה לראשונה את בת זוג - הזמרת שרית חדד עלתה הערב (ג') לבמה בהופעה במתחם זאפה פארק הירקון והקדישה לה את השיר "אהבה כמו שלנו".
"זה שיר חדש שכולם מכירים אותו ואני רוצה להקדיש אותו לאהובה שלי, תמר. אין כמו האהבה שלנו. אני אוהבת אותך". כך אמרה חדד על הבמה והקדישה אותו ליהלומי, שהייתה שותפה בכתיבת השיר.
חדד בת ה-42 נחשבת לאחת הזמרות המצליחות ביותר בישראל בעשרים השנים האחרונות, כשמאחוריה הופעות ענק בהיכל מנורה מבטחים ובקיסריה, ושורה ארוכה של להיטים שכבר הפכו לקלאסיקות, בהם "כשהלב בוכה", "הייתי בגן עדן", "חופשיה" ואחרים. היא אף ייצגה את ישראל באירוויזיון בשנת 2002, עם השיר Light a Candle.
1 צפייה בגלריה
שרית חדד בהופעה בפארק הירקון
שרית חדד בהופעה בפארק הירקון
שרית חדד בהופעה בפארק הירקון
(צילום מסך)
בשנים האחרונות חדד הפכה לאמא כשהביאה לעולם את בתה הבכורה נויה, ושלוש שנים אחר כך הביאה לעולם את בתה השנייה שירה. לפני כשנה, בשיא הקורונה, חדד שחררה קליפ לשיר "כשהכל ייגמר", ובו נתנה הצצה קטנה לחייה האישיים כאשר לראשונה הופיעה לצדה בתה הבכורה. זהו השיר השני שחדד מוציאה השנה, קדם לו "ככה בלי שלום" שיצא במרץ השנה.
את השיר החדש, "אהבה כמו שלנו", כתבו כאמור יונתן קלימי ותמר יהלומי, ואת הקליפ הפיק עוזי ג'ורג'. חדד בעצמה ניגנה על הקלידים בשיר וגם השתתפה בעריכת הקליפ.