גיב איט טו מי, בייבי: להקת דה אופספרינג תופיע בישראל לראשונה ב-10 ביולי באקספו, ביתן 2 בתל אביב. כרטיסים החל מ-359 שקלים במכירה מוקדמת.
1 צפייה בגלריה
אופספרינג
אופספרינג
בחזרה לניינטיז. דה אופספרינג
(צילום: Daveed Benito)
דה אופספרינג הוקמה ב-1984 בקליפורניה על ידי דקסטר הולנד הסולן וגרג קריזל הבסיסט. בשנת 1985 הצטרף הגיטריסט קווין "נודלס" ווסרמן. לקראת אמצע הניינטיז הם זכו להצלחה במיינסטרים, לא מעט בזכות האלבום Smash שהכיל מספר להיטים, בהם Come Out and Play, Gotta Get Away ו-Self Esteem.
האלבומים שבאו בהמשך שנות ה-90 הניבו עוד שירים פופולריים, כמו Why Don't You Get A Job? ,The Kids Aren't Alright ו-Pretty Fly (For a White Guy). דה אופספרינג נחשבת לאחת הלהקות שעזרו להגדיר את צליל רוק הגיטרות הפופולרי של העשור ההוא, ובדרך כלל נמנית בנשימה אחת דווקא עם גרין דיי, הפופולרית יותר. כיום הלהקה מונה את דקסטר הולנד, נודלס, טוד מורס על הבס וברנדון פרצבורן על התופים. לאורך הקריירה שלהם הם הקליטו 10 אלבומים כשהאחרון בהם, Let the Bad Times Roll, יצא ב-2021.
גם בישראל הלהקה זכתה לאהדה רבה, ומי שעשוי להתרגש במיוחד מהבשורה הוא לא אחר מאורי - הטוקבקיסט הנחוש שמזה שבע שנים נוהג להגיב על אייטמים שונים במדור ומייחל ליום שבו יוכרז על ההבאה שלהם או של להקת לימפ ביזקיט לארץ. לפעמים חלומות מגשמים.