שבועיים לאחר שמת'יו פרי הלך לעולמו לאחר שעל פי דיווחים טבע בג'קוזי בביתו, השחקן מייקל ג'יי פוקס חלק לו כבוד וסיפר על תרומתו הנדיבה לקרן למחר פרקינסון שהקים.
1 צפייה בגלריה
מייקל ג'יי פוקס ומת'יו פרי
מייקל ג'יי פוקס ומת'יו פרי
מייקל ג'יי פוקס ומת'יו פרי
(צילום: eorge De Sota/Newsmakers/ gettyimages)
במסגרת אירוע ההתרמה השנתי לקרן שלו שהתקיים בסוף השבוע האחרון בניו יורק סיפר פוקס כי כוכב "חברים" תרם לקרן סכום כסף גבוה זמן קצר לאחר שכוכבי הסיטקום חתמו על חוזה עם NBC לפיו הרשת תשלם לכל אחד מהם מיליון דולר לפרק.
לכתבות נוספות בנושא:
"כשהם עשו את העסקה הגדולה שלהם והפכו למיליונרים לשארית חייהם, הוא רשם צ'ק גדול ושמן לקרן", סיפר פוקס ל"אינטרטיימנט טונייט". "היינו ממש בתחילת הדרך וניסינו להבין אך לעמוד על הרגליים, וזו הייתה הבעת אמון של ממש.
"וזה לא היה לשם איזו האדרה עצמית, הוא אמר, 'קח את זה ותעשה הכי טוב שאתה יכול', זה מצא חן בעיניי", הוסיף השחקן שסיפר כי לו ולפרי יצא לבלות קצת זה עם זה וכי הם היו נוהגים לשחק הוקי יחד.
פרי דיבר בחייו רבות בשבחי פוקס, ושיתף שכשחקן צעיר הוא שאף לקריירה כמו זו של כוכב "בחזרה לעתיד". "כשהייתי צעיר, השתתפתי בכמה הצגות בבית הספר, ומייקל ג'יי פוקס היה הדבר הכי חם", הוא אמר 2022 במסגרת ריאיון לקידום ספר הזיכרונות שלו. "הוא בדיוק עשה את הסרט כשהייתי בכיתה ט', ויצא לי עשן מהאוזניים. כל כך קינאתי בבחור הזה. היו לו באותו זמן את תוכנית הטלוויזיה הכי מצליחה והסרט הכי מצליח, ביחד! הוא היה ענק. אני לא מכיר אף אחד אחר שעשה את זה", הוסיף.
כזכור, לפני כשבועיים נמצא כוכב חברים בן ה-54 מחוסר הכרה בג'קוזי שבביתו שבלוס אנג'לס, כשבשלב זה טרם ידועים פרטים נוספים על נסיבות מותו. לאורך הקריירה שלו היה מועמד חמש פעמים לפרס האמי, בין היתר על תפקידיו ב"חברים" וב"הבית הלבן", ובשנה שעברה שמו שב לכותרות בעקבות פרסום הספר האוטוביוגרפי שלו "חברים, מאהבות והדבר הגדול הנורא".