בשורה מרגשת למעריצים: לאחר שהעונה הרביעית של "דברים מוזרים" הסתיימה לפני קרוב לשנה, צפויה לעלות גרסת אנימציה של הסדרה, כך אושר היום (ב') באתר "דדליין". "תמיד חלמנו על גרסת אנימציה לסדרה, ברוח הסרטים המצוירים שהיינו צופים בהם בשבת בבוקר, שגדלנו עליהם", אמרו האחים דאפר, יוצרי הסדרה. "לראות את החלום הזה מתגשם - זה מרגש מאוד".
1 צפייה בגלריה
מתוך "דברים מוזרים" עונה 4
מתוך "דברים מוזרים" עונה 4
מתוך "דברים מוזרים" עונה 4
(צילום: באדיבות נטפליקס)
עוד סיפרו צמד האחים צפו לאחרונה באנימציה שנוצרה לטובת הסדרה וקראו את התסריט, וכי "הכול נראה מדהים. אנחנו לא יכולים לחכות לשתף יותר פרטים. ההרפתקה בהחלט ממשיכה". סדרת האנימציה, שתעלה בנטפליקס, מתווספת למחזה שנכתב בהשראת הסדרה בשם "דברים מוזרים: הצל הראשון", שעתיד לעלות על במת התיאטרון בווסט אנד שבלונדון.
פרטים נוספים אומנם טרם נחשפו, אך אושר כי מי שאחראי על פיתוח הסדרה הוא המפיק והאנימטור אריק רובלס, שעומד מאחורי "גליץ' טק", "פריקבוי וצ'אם צ'אם" ועוד.
מאז עלתה לראשונה ב-15 ביולי 2016, הפכה "דברים מוזרים" לאחת הסדרות הנצפות בשירותי הסטרימינג. היא נכתבה, בוימה והופקה על ידי האחים מאט ורוס דאפר. העלילה עוקבת אחר חקירת היעלמותו בנסיבות מסתוריות של נער בעיירה קטנה באינדיאנה והיא כוללת אלמנטים מיצירותיהם של סטיבן ספילברג, סטיבן קינג וג'ון קרפנטר. העונה החמישית והאחרונה צפויה לעלות במהלך 2024.