צוות רפואי הוזעק לביתה של בריג'יט בארדו בסן טרופז היום (ד') לאחר שהשחקנית הצרפתייה סבלה מקשיים בנשימה, כך לפי דיווחים שעלו בתקשורת הצרפתית.
1 צפייה בגלריה
בריז'יט בארדו
בריז'יט בארדו
בריג'יט בארדו
(צילום: GettyimagesIL, Kael Alford/Newsmakers)
החדשות על מצבה הרפואי של השחקנית בת ה-88 העלו את אתרי החדשות בצרפת לכוננות גבוהה ברקע חשש לבריאותה, אך בהמשך דווח כי בעלה ברנרד ד'אורמל עדכן שאשתו מרגישה יותר טוב. "בסביבות השעה 9:00 בבוקר בריג'יט התקשתה לנשום", אמר ד'אורמל. "היא נשמה בכבדות יותר מהרגיל אבל לא איבדה את הכרתה. שירותי הרפואה הגיעו, חיברו אותה לחמצן והיא נשארה בהשגחה".
לכתבות נוספות במדור קולנוע:
עוד אמר כי מצבה הרפואי הדרדר בוודאי בעקבות הטמפרטורות גבוהות בסנט טרופז, מכיוון שמזה זמן מה שבדרום אירופה שורר גל חום ממושך. "כמו כל האנשים מעל גיל מסוים, גם היא מתקשה לשאת את החום הכבד", הוסיף.
על אף שהופעתה האחרונה של בארדו על המסך הגדול התקיימה לפני 50 שנה, היא הייתה ונותרה אייקון קולנוע צרפתי. בין תפקידיה המוכרים ביותר נמצאים הסרטים "ואלוהים ברא את האישה" (1956), La Vérité ("האמת", מ-1960) ו"הגוף והלב" (1963).
אחרי שעזבה את עולם הקולנוע בארדו התמסרה לפעילות למען זכויות בעלי חיים, ושמרה על פרטיותה הרחק מאור הזרקורים. בשבוע שעבר חלקה כבוד לזמרת והשחקנית ג'יין בירקין שהלכה לעולמה בגיל 76.
"אני ממש עצובה. ג'יין איננה", כתבה בארדו בחשבון הטוויטר שלה. "כשאדם כל כך יפה כמוה, רעננה, ספונטנית ובעלת קול של ילדה - היא לא אמורה למות. היא תישאר לנצח בליבנו". השתיים התחברו דרך סרז' גינסבורג, שניהל מערכת יחסים עם בארדו לפני שפגש בבירקין.