השחקן האמריקאי מייקל קיטון התבטא היום (שבת) נגד ראש הממשלה נתניהו בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות.
1 צפייה בגלריה
מייקל קיטון
מייקל קיטון
מייקל קיטון
(צילום: Evan Agostini/AP)
קיטון שיתף צילום מתוך עיתון "הניו יורק טיימס" שעוסק בהרג של עובדי ארגון הסיוע ההומניטרי בעזה, תחת הכותרת "רצף טעויות של ישראל הוביל את שיירת הסיוע בעזה לאבדון", אליו הוסיף במילותיו "נתניהו - מגושם, אכזר, קלוץ וחסר רגישות. אני באמת מרחם על הישראלים".
הכתבות המופיעות בצילום מהעיתון עוסקות בשיחת הטלפון שקיים נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן עם ראש הממשלה, ובדיווח על ליקויים שהובילו לתקיפת עובדי הסיוע, שהובילה למותם.
הפוסט של השחקן קיבל תגובות פרו-פלסטיניות רבות. בין היתר כתב לו גולש אחד, "תרחם על הפלסטינים". אחר הפציר בו, "קדימה מייקל! גנה את כל רצח העם הזה".מגיב נוסף עקץ את השחקן, שגילם את ברוס וויין בשובר הקופות מ-1989, וכתב: "באטמן ודאי לא היה בצד של הישראלים". "אתה מרחם על ישראלים?", תהה גולש אחר, "רק הישראלים.. לא הפלסטינים שחייהם נעקרו, נהרסו, משפחותיהם נרצחו, ובתיהם נהרסו...".
קיטון (72), זוכה פרס גלובוס הזהב, זכה לתהילה עולמית בסוף שנות ה-80 אז כיכב ב"באטמן", תפקיד שאליו שב גם ב"באטמן חוזר" כעבור שלוש שנים, ואף ב"באטגירל" שנגנז על ידי אולפני האחים וורנר. להיט נוסף שבו כיכב היה קומדיית הפנטזיה והאימה "ביטלג'וס" של טים ברטון, ולאחרונה שמו שב לכותרות בעקבות הפקת הסיקוול המצופה "ביטלגו'ס 2".