אוזי אוסבורן יפסיק לעשות סיבובי הופעות בשל מצבו הבריאותי - כך לפי הודעה שפרסם הזמר הבוקר (ד') ברשתות החברתיות.
1 צפייה בגלריה
אוזי אוסבורן
אוזי אוסבורן
אוזי אוסבורן בהופעה
(AP)
"זה כנראה אחד מהדברים הקשים ביותר שאי פעם הייתי צריך לחלוק עם מעריצי הנאמנים", כתב אוסבורן, "כפי שייתכן וכולכם יודעים, בחודש הזה לפני ארבע שנים עברתי תאונה רצינית, ועמוד השדרה שלי נפגע. המטרה האחת והיחידה שלי במשך הזמן הזה הייתה לחזור לבמה. קול השירה שלי בסדר, אבל אחרי שלושה ניתוחים, טיפולים בתאי גזע, טיפולים פיזיים בלתי נגמרים ולאחרונה טיפול סייברניקס פורץ-דרך [מתקן חשמלי המאפשר הנעת גפיים שנפגעו], הגוף שלי עדיין חלש פיזית.
"הבנתי עתה שאני לא מסוגל פיזית לבצע את סיבוב ההופעות באירופה ובריטניה", המשיך אוסבורן, "מאחר ואני יודע שלא אוכל להתמודד עם הנסיעות הכרוכות בכך. האמינו לי כשאני אומר לכם שהמחשבה שאאכזב את מעריציי ממש הורסת אותי, יותר ממה שאי פעם תוכלו לדעת. לעולם לא הייתי מאמין שבאופן הזה יסתיימו ימי ההופעות שלי". אוסבורן המשיך לספר כי בימים אלו הצוות שלו עובד על רעיונות שבהם הוא יוכל להופיע ללא הצורך לעבור מעיר לעיר וממדינה למדינה, וחתם את דבריו ב"אני אוהב את כולכם".
אוסבורן, מהדמויות האיקוניות והמשפיעות ביותר בעולם ההבי-מטאל והרוק, היה אמור לנהל סיבוב הופעות בבריטניה וביעדים נוספים באירופה יחד עם להקת המטאל הוותיקה ג'ודאס פריסט. באופן אירוני, שמו של סיבוב ההופעות הוא No More Tours 2 (לא עוד סיבובי הופעות, בתרגום חופשי). בשנים האחרונות הוא נאבק בבעיות בריאות, וב-2020 אף חשף כי הוא סובל ממחלת הפרקינסון.
אוסבורן הופיע בישראל פעמיים בעבר - ב-2010 וב-2018, במסגרת סיבוב ההופעות No More Tours.