בעקבות אכזבת המעריצים על ההופעה הקצרה בפארק הירקון אתמול (ה'), הזמר עומר אדם מגיב לטענות. "אני קורא חלק מהתגובות שלכם ומרגיש בדיוק כמוכם, שלא היינו מספיק זמן ביחד ואני מרגיש שאני חייב לכם הסבר הכי אמיתי שיש", כתב הזמר בחשבון האינסטגרם שלו.
2 צפייה בגלריה
ההופעה של עומר אדם בפארק הירקון
ההופעה של עומר אדם בפארק הירקון
ההופעה של עומר אדם בפארק הירקון
אדם הגיב לטענות הרבות ברשתות החברתיות לפיהן כאמור ההופעה אמש בפארק הירקון הייתה קצרה מדי. כרטיסים להופעה עלו מאות שקלים, כאשר ההופעה חולקה לשניים - הזמר הפורטו ריקני ניקי ג'אם עלה לבמה באיחור והופיע כחצי שעה, ואילו אדם עצמו על לבמה רק בשעה 22:00 וירד ממנה כעבור 58 דקות בלבד.
"ממש ביזיון", כתבה הגולשת קארין, "לא אופייני לעומר אדם שעה הופעה", יעקב הוסיף, "בזבוז זמן ובזבוז כסף", "ההופעה הכי מביכה שהייתי בה", כתב הגולש אביחי, "להביא 42 אלף איש לביזיון כל כך גדול, הוא אמור לעשות חושבים על עצמו".
2 צפייה בגלריה
תגובות להופעה של עומר אדם
תגובות להופעה של עומר אדם
תגובות ברשתות להופעה של עומר אדם
(צילום מסך)
אדם פתח את פוסט התגובה שלו בהודיה לקהל הרב שהגיע, והוסיף "בחרתי להביא אמן בינלאומי גדול שיהיה איתי על אותה במה כי רציתי לתת לכם חוויה עוד יותר מטורפת, מפתיעה, מיוחדת".
עוד כתב הזמר כי "זאת הפעם השנייה שאנחנו נפגשים בפארק הירקון שזה חלום ענק שלי שהתגשם ורציתי שתקבלו באותו כרטיס את שנינו. אני רוצה שתדעו שאין משהו שמבאס אותי יותר מזה שלא יכולתי להישאר אתכם עוד. היינו צריכים לעמוד גם בחוקים של זמני הופעות בפארק הירקון, מבחינתי הייתי שמח לשיר אתכם כל הלילה. אתם יודעים כמה אני אוהב להופיע, לתת את הנשמה ולעשות ביחד אתכם את המסיבות הכי משוגעות שיש". לפוסט הוסיף אדם, "מבטיח לכם שבפעם הבאה זה יהיה רק אני".
על כך הגיבו חלק מהגולשים בכעס: "אין ולא תהיה פעם הבאה, בושה", כתב הגולש אביאל, הגולשת נועה הוסיפה: "זה לא עוזר נשמה. תפצה את האנשים. מה אתה חושב שאנשים הם איזו בובה שלך".