חודשים ספורים לאחר שאושפז בבית החולים באפריל האחרון בעקבות "סיבוך רפואי", ג'יימי פוקס פרסם היום (שבת) סרטון ברשתות החברתיות בו הוא מודה לכל מי שהתפלל עבורו: "אני יודע שהרבה אנשים חיכו ורצו לשמוע עדכונים אבל אני צריך להיות כן, פשוט לא רציתי שתראו אותי ככה", סיפר. "רציתי שתראו אותי צוחק, נהנה, מספר בדיחות, חוגג, משחק - לא רציתי שתראו אותי עם צינורות שיוצאים ממני כשאנחנו מנסים להבין אם אני עומד לשרוד את זה".
1 צפייה בגלריה
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
(צילום מסך)
"רציתי להגיד תודה לכל מי שהתפלל עבורי ושלח לי הודעות", אמר השחקן בתחילת הסרטון. "אני לא יכול בכלל להתחיל להסביר לכם כמה זה עזר לי. עברתי משהו שמעולם לא חשבתי שאעבור". עוד הוסיף להודות לאחותו, דידרה דיקסון, ולבתו, קורין, וסיפר שהן אלו שהצילו את חייו. "אני מודה להן, לאלוהים ולרופאים שבזכותם אני מצלם את הסרטון הזה. זה מדהים שיש לך משפחה שדואגת לך ומגנה עליך ככה, הן שמרו עליי וזה מה שאני מאחל לכל אחד ברגעים כאלו".
במהלך הקטע שפרסם השחקן בן ה-55, מתחילות לזלוג לו דמעות. הוא מסביר שהוא יודע שהוא יכול לצלם את הסרטון מחדש מבלי שיראו אותו דומע, אולם במכוון בחר שלא. "אם אתם רואים אותי בוכה בתקופה הזאת, זה כי היה לי קשה. הייתי חולה אבל עכשיו אני עם הרגליים על הקרקע".
פוקס גם התייחס לשמועות הרבות שהציפו את אתרי הרכילות והרשתות החברתיות בחודשים האחרונים: "אנשים אמרו שאני עיוור, אבל כמו שאתם רואים העיניים שלי עובדות. אמרו שאני משותק - אני לא. אבל כן עברתי גיהינום, וגם הדרך שלי להחלמה רצופת מהמורות. עם זאת, אני חוזר ואני יכול לעבוד ואני מודה לכל למי שמאפשר לי לעבוד. אני אוהב את כולם ואת כל האהבה שקיבלתי".
כאמור, באפריל הכוכב אושפז בבית החולים באטלנטה אחרי שהתמודד עם "סיבוך רפואי", כך על פי פוסט שפרסמה בתו קורין פוקס. "למרבה המזל, הודות לטיפול מהיר של הצוות הרפואי, הוא נמצא בדרך הבטוחה להחלמה. אנחנו יודעים כמה הוא אהוב ומעריכים את התפילות שלכם. המשפחה מבקשת פרטיות במהלך הזמן הזה", היא כתבה בזמנו.
בשבועות שחלפו מאז אותו אשפוז מסתורי, דיווחים על מצבו החלו להתקבל, חלקם אף טענו להחמרה במצבו, כשבחודש מאי בתו עדכנה כי הוא נמצא בשיקום: "עצוב לראות איך התקשורת יוצאת מכלל שליטה. אבא שלי שוחרר מבית החולים לפני שבועות, הוא מתאושש. הוא אפילו שיחק פיקלבול אתמול! תודה לכולם על התמיכה והאיחולים".
לפני כשבועיים, נצפה פוקס לראשונה מאז המקרה כשהוא על יאכטה מחייך למצלמות, ואמש אף דווח ב-TMZ כי הוא צילם השבוע פרסומת בלאס וגאס.