סאגת השיר הישראלי מתקרבת לסיומה? "גורמים במשרד החוץ קיבלו מסרים שאיגוד השידור האירופי צפוי לאשר את השיר החדש לאירוויזיון", כך אמר ל-ynet מקור המעורב בפרטים.
1 צפייה בגלריה
עדן גולן, זוכת "הכוכב הבא" לאירוויזיון 2024
עדן גולן, זוכת "הכוכב הבא" לאירוויזיון 2024
עדן גולן, זוכת "הכוכב הבא" לאירוויזיון 2024
(צילום: רגב זרקה)
אחרי שנחשף ב-ynet כי באיגוד השידור האירופי איימו לפסול את השיר "הגשם של אוקטובר", אם יוגש במילותיו המקוריות, כמו גם את השיר "לרקוד לנצח", החליטו בתאגיד השידור כאן לשנות את מילותיו ואת שמו של השיר "הגשם של אוקטובר", מה שהפך אותו ל"הוריקן" - השיר המחודש.
לפי הודעת התאגיד כאן מדובר ב"שיר שעוסק באישה צעירה הנחלצת ממשבר אישי", ולפי גורמים לא רשמיים: "זה שיר שאין בו קשר לפוליטיקה בשום צורה שהיא, גם אם ממש יתאמצו".
בכאן שלחו היום למעשה בפעם הראשונה את השיר "הוריקן" לאיגוד השידור האירופי באופן רשמי, ובתאגיד ממתינים להחלטה הרשמית שצפויה להתקבל בקרוב.
בינתיים, הנציגה הישראלית עדן גולן השלימה היום את צילומי הקליפ באולפנים בפתח תקווה, עם ההתאמות הנדרשות כדי להתאימו לשינויים.
מספר גורמים במשרד החוץ הביעו אופטימיות זהירה - ואמרו ל-ynet כי הועברו אליהם מסרים לא רשמיים שבאיגוד השידור האירופי צפויים לאשר את השיר החדש, זאת אם לא יהיו התפתחויות בלתי צפויות.
"הפידבקים שקיבלנו טובים", אמרו הגורמים, אבל הוסיפו את הזהירות המתבקשת ,ראינו כבר שבסיפור הזה הכול יכול לקרות".
תאריך היעד האחרון להגשת השירים הוא 11 במרץ, כך שאם בכל זאת יחליטו להערים קשיים באיגוד השידור האירופי - הזמן לא משחק לטובת ישראל.