חוסר הוודאות סביב עתיד היקום הקולנועי של די-סי נמשך: ב"וראייטי" נכתב הלילה (בין רביעי לחמישי) שהבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן, שנבחרו לעמוד בראש אולפני די-סי, עומדים לחשוף בקרוב את החזון שלהם לשלוש השנים הקרובות - חזון שלא יכלול את סופרמן בגילומו של הנרי קאוויל וכן לא את וונדר וומן, שאותה מגלמת גל גדות.
2 צפייה בגלריה
גל גדות וג'יימס גאן
גל גדות וג'יימס גאן
גל גדות וג'יימס גאן
(צילום: מימין - EPA, משמאל - AP)
גאן, כפי שהוא רגיל, לא חיכה יותר מדי כדי להגיב לדיווח בטוויטר, כשאחד מהגולשים שאל אותו האם וונדר וומן אכן מחוץ לתוכניות שלו בטווח הקרוב, והוא השיב: "אני שולל את הדיווח, כי הוא לא נכון".
כתבות נוספות בנושא:
גאן הוסיף כי התוכנית שלו ושל ספרן אינה לשלוש שנים, אלא בין שמונה לעשר שנים, כשחלק מהפרויקטים המצופים יוכרזו עוד החודש.
2 צפייה בגלריה
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
(צילום מסך)
מהסיבה הזו, שהתוכנית תימשך לפחות עד 2031, רבים משערים כי גם אם דמותה של וונדר וומן תופיע, גדות לא תהיה זו שתגלם אותה לאור הרצון של גאן לעשות שימוש בדור צעיר יותר ולרענן את קאסט השחקנים - ריענון שהחל כאמור עם קאוויל.
מקורות מתארים את התוכנית התלת-שנתית של גאן וספרן כאיפוס רחב אך לא גורף. בשלב זה שום דבר לא נשלל. גם לגבי דמותו של הפלאש, בכיכובו.ה של עזרא מילר, אין הודעה חד משמעית. לאור העובדה שמילר החל.ה בטיפול בבריאות הנפש שלו.ה במהלך הקיץ, חלק מהמנהלים מוכנים להמשיך לעבוד איתו.ה בתפקיד.
בחודש יוני הקרוב ייצא סרט הסולו המצופה "הפלאש", שדיווחים אחרונים מצביעים על כך שהקרנות המבחן שלו עברו בהצלחה רבה ובדי-סי קיימת ציפייה רבה לקראת צאתו. באחד הדיווחים נכתב בין היתר שהוא אמור להיות "הסרט הטוב ביותר של האולפנים מאז טרילוגיית 'האביר האפל'".
עוד התייחסו ב"וראייטי" לסרטים הנוספים של די-סי שצפויים לצאת בשנה הקרובה - "שאהזאם: זעם האלים", סיפור המקור של "בלו ביטל" ו"אקוומן: הממלכה האבודה" שתסגור את 2023. לפי מה שנטען, כל הדמויות הללו עשויות להיות חלק מהעתיד של היקום הקולנועי המתחדש, זאת בצל הדיווחים כי מי שמגלם את אקוומן, ג'ייסון מומואה, יניח את הקלשון וילוהק מחדש כאנטי גיבור לובו.