אחרי שורה של ספקולציות ולמרות הופעת אורח קצרה שלו ב"בלאק אדם" לפני פחות מחודשיים בה הודיע על שובו, הנרי קאוויל לא יחזור לתפקידו כסופרמן, כך עידכן לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) באינסטגרם.
3 צפייה בגלריה
מתוך "איש הפלדה"
מתוך "איש הפלדה"
לא ישוב ללבוש את הגלימה. קאוויל ב"איש הפלדה"
קאוויל בן ה-38 פירסם הודעה שבה סיפר על פגישתו עם המנכ"ל השותף החדש של די-סי, ג'יימס גאן, שבישר לו על התוכניות של האולפנים לעתיד - כשהוא, כאמור, לא חלק מהן.
"אני, אחרי הכול, לא אחזור כסופרמן", הוא כתב. "אחרי שהתבקשתי על ידי האולפנים להכריז על חזרתי באוקטובר, לפני העסקתם (של גאן והמנכ"ל השותף הנוסף פיטר ספראן), החדשות הללו לא קלות, אבל אלו החיים. רענון הקאסט הוא משהו שקורה. אני מכבד את זה. לג'יימס ופיטר יש יקום לבנות. אני מאחל להם ולכל אלו שמעורבים בפרויקט הזה רק הצלחה".
"המעריצים אולי ירצו להתאבל מעט", הוא הוסיף. "אבל סופרמן עדיין נמצא בסביבה. זמני ללבוש את הגלימה חלף, אך מה שסופרמן מייצג לא יחלוף לעולם. זה היה כיף לעשות את המסע הזה איתכם, קדימה ולמעלה".
3 צפייה בגלריה
ג'יימס גאן
ג'יימס גאן
עושה מהפכה. ג'יימס גאן
(צילום: AP)
במקביל, ב"הוליווד ריפורטר" פורסם שגאן עצמו יכתוב ועשוי גם לביים את העיבוד החדש לאיש הפלדה והוא אמור להתמקד בשנותיו הצעירות יותר של גיבור העל ותחילת דרכו ככתב קלארק קנט בעיתון דיילי פלאנט. "פיטר ואני נרגשים לחלוק איתכם את כל הדברים המרגשים שמצפים לכם בפרויקטים החדשים בתחילת השנה הבאה", צייץ גאן. "ביניהם נמצא סופרמן. הסיפור שלנו יתמקד בחלק המוקדם ביותר בחייו של סופרמן, כך שהדמות לא תשוחק על ידי הנרי קאוויל, אבל בדיוק סיימנו פגישה נהדרת איתו ואנו מעריצים גדולים שלו. דיברנו איתו על מספר אפשרויות מלהיבות לעבוד יחד בעתיד".
עוד נכתב כי סרט של סופרמן שחור, שנכתב על ידי הסופר והקומיקסאי טא-נהאסי קואוטס ואותו אמור להפיק ג'יי.ג'יי אברהמס, קיבל אור ירוק להמשיך והפקתו לא תיפגע עקב סרטו החדש של גאן.
ההודעה על סוף דרכו של קאוויל בדי-סי תפסה לא מעט מעריצים לא מוכנים, בטח אחרי ההודעה שהוא שלח בעצמו בחודש אוקטובר ובה בישר על שובו, כשאמר בין היתר שהוא "נרגש מאוד לשב ונלהב מהעובדה שגאן קיבל את המושכות כאחראי". השחקן הבריטי גילם את סופרמן החל מ-2013 ב"איש הפלדה" ובסך הכול בשלושה סרטים (ארבעה אם מחשיבים את שתי הגרסאות של "ליגת הצדק").
3 צפייה בגלריה
אין ספק שהמעריצים לא מרוצים. מתוך "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"
אין ספק שהמעריצים לא מרוצים. מתוך "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"
אין ספק שהמעריצים לא מרוצים. מתוך "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"
לפני כיומיים נודע שפאטי ג'נקינס, מי שביימה וכתבה במשותף את שני סרטי "וונדר וומן" הראשונים, לא תהיה חלק מהפקת הסרט השלישי, שנכון לעכשיו הוקפא. בהודעה שפירסמה ברשתות החברתיות, היא כתבה: "מעולם לא עזבתי. הייתי פתוחה לשקול כל דבר שהתבקשתי. הבנתי שלא היה דבר שיכולתי לעשות כדי להמשיך הלאה בזמן הזה".