אולי זה עניין גנטי ואולי מדובר בכישרון יוצא דופן, אבל כשההורים שלך הם הזמרת והשחקנית קתרין מקפי והמפיק המוזיקלי המוערך דייויד פוסטר, כנראה שהתפוח לא יכול ליפול רחוק מדי מן העץ. כך בסרטון שעלה במהלך סוף השבוע לרשתות החברתיות, נראה רני - בנם של שני הכוכבים - מתופף בחיתול לצלילי השיר Rock With You של מייקל ג'קסון ומפגין כישרון מוזיקלי וקצבי יוצא דופן. צפו:
הסרטון צבר מיליוני לייקים ברחבי הרשתות, ובעקבות החשיפה הרבה שזכה לה גם חברים, קולגות ומפורסמים שונים לא הצליחו להתעלם מהתופעה והגיבו לו בהתלהבות רבה. "הו וואו", כתב המוזיקאי קווסטלאב. "מדהים דייויד!", הביע את הערכתו המתופף המוערך ויני קוליוטה, כמו גם שחקנים דוגמת ג'ניפר לאב יואיט, שרון סטון, זמרים כמו צ'ארלי פות' וניקול שרזינגר שההופעה של בן השנתיים הותירה אותם פעורי פה.
הזמרת האמריקאית בת ה-39 והמפיק הקנדי בן ה-74 נשואים מזה חמש שנים, ובחורף 2021 הביאו לעולם את רני בנם. בעוד כחודשיים הוא יחגוג את יום הולדתו השלישי, אבל מהתיעוד שהשניים שיתפו ברשתות החברתיות נראה שמצפה לו עתיד מזהיר, בלי קשר לקריירות המפוארות של הוריו.
1 צפייה בגלריה
דיוויד פוסטר וקתרין מקפי
דיוויד פוסטר וקתרין מקפי
דיוויד פוסטר וקתרין מקפי
(צילום: AP)
פוסטר חתום בין היתר על כתיבה, הפקה ונגינה בלהיטים רבים של שמות מובילים כמו וויטני יוסטון, מייקל ג'קסון, Earth, Wind & Fire, סלין דיון, צ'אקה קאן ועוד רבים וטובים. מלבד מערכת תופים שמותאמת לבנו הקטן, בביתו של פוסטר נמצאים 16 פסלוני גראמי שהמפיק זכה בכם, מתוך 47 שלהם היה מועמד לאורך קריירה של חמישה עשורים. מקפי התחרתה בשנת 2002 בתוכנית הכישרונות "אמריקן איידול", סיימה במקום השני, ומאז התמקדה הן בקריירה מוזיקלית וגם שיחקה במגוון סרטים וסדרות בהן "סמאש" (2012) ובתפקיד הראשי במחזמר "מלצרית".