8 צפייה בגלריה
ספריהם של מרגרט אטווד, אן נפוליטנו והרלן קובן
ספריהם של מרגרט אטווד, אן נפוליטנו והרלן קובן
ספריהם של מרגרט אטווד, אן נפוליטנו והרלן קובן
(הוצאה לאור: Doubleday / Dial Press / Grand Central Publishing)

Never Never / קולין הובר וטרין פישר

כשהיא חתומה על אינספור רבי מכר כמו "איתנו זה מתחיל", "תעתוע" ו"וידוי" - קולין הובר היא ככל הנראה הסופרת הכי אהובה של זמננו. מי שבודק מדי פעם את רשימות רבי המכר בעולם, החל מ"הניו יורק טיימס" ועד "אמזון", יודע שלא רק שאין רשימה שהיא לא נמצאת בה, כמעט בכל רשימה יש יותר מספר אחד של הובר. לכן, אין ספק שספר חדש שלה הוא בהחלט סיבה למסיבה.
8 צפייה בגלריה
עטיפת Never Never A twisty angsty romance מאת קולין הובר וטרין פישר
עטיפת Never Never A twisty angsty romance מאת קולין הובר וטרין פישר
עטיפת הספר Never Never מאת קולין הובר וטרין פישר
(הוצאה לאור: ‎ CreateSpace Independent Publishing Platform)
Never Never, עוקב אחר סיפורם המוזר של האוהבים, צ'ארלי וסילאס, שאירוע מסתורי ועל-טבעי שקורה להם מערער את החיים שהם הכירו. השניים היו החברים הכי טובים מאז שהם זוכרים את עצמם - בגיל 14 הם התאהבו ומאז הם מנהלים חיים משותפים. אבל הכול משתנה כשבוקר אחד כל מה שהם ידעו האחד על השנייה פשוט נמחק מזיכרונם והם שוכחים את כל מה שעברו. כשהם יוצאים יחד למסע אל מעמקי המוח והזיכרונות, אט אט עולה השאלה האם הם בכלל התאימו מלכתחילה - או שהחיים גרמו להם לנוע אחד עם השנייה מבלי באמת לבחור בכך.
את הספר הזה הובר לא כתבה לבד ושותפתה לכתיבתו היא הסופרת המוערכת טרין פישר, גם היא חתומה על ספרים רבים ובראשם הסדרה "אהוב אותי בשקרים". השתיים למעשה כבר שחררו את הספר בשלושה חלקים לפני כמה שנים אבל עכשיו הוא מאוגד לכדי יצירה אחת. למרות שחלקי הספר כבר מסתובבים בעולם, כדאי למהר להזמין. לפי תיאורים של חנויות ספרים והוצאות לאור - אין עוד סופר בשטח שספריו נמכרים בקצב מהיר כמו אלו של הובר.

I Will Find You / הרלן קובן

אם בסופרים פורים עסקינן, החודש הזה מזכה אותנו בספר נוסף מבית היוצר של הרלן קובן. ואיך לא - גם הספר הזה טומן בחובו תעלומה מסתורית סוחפת מלאת פיתולים וסודות. הפעם הסיפור הוא של אדם שלפני חמש שנים החל לרצות מאסר עולם על רצח בנו שמתגלה כחי.
8 צפייה בגלריה
כריכת ספרו של הרלן קובן - I Will Find You by
כריכת ספרו של הרלן קובן - I Will Find You by
עטיפת הספר I Will Find You by מאת הרלן קובן
(מוציא לאור: Grand Central Publishing)
דייוויד, העומד במרכז הסיפור, היה פעם אב מסור לבנו מתיו בן השלוש. הוא לא דמיין שהוא ימצא את עצמו בלב הפרשייה הכי גרועה שאדם יכול לדמיין כשמתיו נרצח בביתם. חצי עשור לאחר מכן, דייוויד הורשע על לא עוול בכפו ברצח ונשלח לרצות מאסר עולם בכלא אימתני ומאובטח. דייוויד, שאיבד את היקר לו מכל, היה עייף ממלחמות וקיבל בהכנעה את עתידו הנורא.
אבל יום אחד, אחותה הצעירה של אשתו הגיעה לביקור בבית הכלא כשהיא נושאת תמונה שתשנה את הכול - צילום של פארק שעשועים ובו, מאחור ובקטן, ילד שדומה כמו שתי טיפות מים לבן שנרצח. דייוויד מיד מבין - מתיו עדיין חי. כך הוא מחל לתכנן את הבריחה שלו מהכלא כדי לגלות את הסיפור האמיתי ולהציל את הילד.

Stateless / אליזבת וויין

בזמן שמלחמת האזרחים מתחוללת בספרד והמפלגה הנאצית צוברת יותר ויותר כוח - סטלה נורת' עסוקה בלהוכיח לעולם שלמרות שהיא בחורה צעירה, יש לה כוחות גדולים. כשהיא נבחרת לייצג את בריטניה במרוץ האווירי הראשון של אירופה לצעירים, היא יודעת היטב מה מונח על כתפיה כאישה היחידה המשתתפת בתחרות. אבל אז, ברקע הלהט בחוץ, מישהו מחליט לבצע חבלה רצחנית בתחרות כדי לפגוע בסיכוייהם של המתמודדים.
8 צפייה בגלריה
עטיפת הספר Stateless מאת אליזבת' ווין
עטיפת הספר Stateless מאת אליזבת' ווין
עטיפת הספר Stateless מאת אליזבת' וויין
(הוצאה לאור: Little, Brown Books for Young Readers)
בספרה החדש, אליזבת וויין מתארת כיצד העולם הכאוב מחפש השראה במה שאמור להיות אירוע ספורט ידידותי. אבל בבת אחת הוא מאבד תקווה כשהאירוע מתגלה כסוער ואלים - אירוע שבו כל אחד, אפילו סטלה, יכול להתגלות כרוצח.
וויין, ידועה בחיבתה הגדולה למטוסים וזו לא הפעם הראשונה שבה היא כותבת על הנושא. בספרה המצליח "שם צופן: וריטי", שתורגם לעברית, היא מספרת סיפור המתרחש ב-1943 כשמטוס ריגול בריטי מתרסק בשטח צרפת הכבושה. גם שם שמה וויין במרכז נשים, כשהדמויות המרכזיות הן הטייסת והסוכנת החשאית שעל המטוס, חברות נפש שכדי להינצל הן נאלצות לעשות בחירות קשות האחת על חייה של השנייה.

Storm Watch / סי-ג'יי בוקס

פקח הציד ג'ו פיקט כבר מזמן ביסס את מעמדו כדמות מסקרנת ומעניינת שהקהל שמח לשמוע עוד על מעלליה. אם זה ביותר מ-20 הספרים שכתב הסופר סי-ג'יי בוקס על אודותיה (שחלקם זכו לתרגום לעברית) או בסדרת הטלוויזיה על הדמות שיצאה בהפקת פרמאונט לפני שנתיים. מי שטרם שמע של שומר היערות הפופולרי אז הספר ה-23 עליו, שיוצא כעת, הוא הזדמנות טובה להתחיל.
8 צפייה בגלריה
עטיפת הספר Storm Watch מאת סי.ג'יי. בוקס
עטיפת הספר Storm Watch מאת סי.ג'יי. בוקס
עטיפת הספר Storm Watch מאת סי-ג'יי בוקס
(הוצאה לאור: G.P. Putnam's Sons)
עלילת המסתורין בספר החדש מתחילה כשפרופסור בעל פרופיל גבוה באוניברסיטת וויומינג מוכרז כנעדר והרשויות נכנסות לפאניקה. אך אז, ג'ו פיקט נתקל בשתי תגליות מפתיעות בזמן שהוא תר אחר אייל פצוע ביערות שהוא מכיר היטב. התגלית הראשונה היא רכבו של הפרופסור שחונה על צלע הר נידח, והשנייה היא גופתו הקפואה והמרוטשת ​​של הפרופסור. כהרגלו, פיקט נחוש להמשיך ולחקור את המקרה אבל אז סוכנים פדרליים, פעילי אקלים וכן המושל של האזור עומדים להפריע לו בדרך.
כתבות נוספות במדור ספרים:
בוקס, שגם הוא במקור מוויומינג, סיפר בריאיון למגזין "סטרנד" איך מצליחים במשך יותר מ-20 שנה להמשיך ולכתוב עלילות חדשות לאותה דמות. "מעולם לא תכננתי את כל הספרים הללו. אני פשוט עובד על ספר אחד בכל פעם. עוד מהספרים הראשונים, כל ספר כאילו נכתב ומסופר בזמן אמת; לכן אנחנו רואים את הדמויות בספרים משתנות ומזדקנות. בנותיו של ג'ו פיקט למשל גרות עכשיו מחוץ לבית, בעוד שבספר הראשון הן היו ילדות קטנות. אני חושב שמעצם כתיבת הספרים בזמן אמת אנו רואים שינויים טבעיים ושינויים באישיות של הדמויות, והם מושפעים מדברים שקרו בספרים הקודמים. אני שומע לא פעם מהקוראים שהם נהנים לעקוב אחרי המשפחה והתפתחותה. זה אף פעם לא היה רעיון אסטרטגי, אבל זה משהו שגם אני מתעניין בו. לכן, תמיד יש שינוי בכל ספר כי נסיבות החיים של הדמויות משתנות".

Old Babes in the Wood / מרגרט אטווד

כשספרה "סיפורה של שפחה" נדמה רלוונטי מתמיד, וכשנשים רבות יוצאות לרחובות לבושות באדום בשם המאבק לשוויון זכויות בהשפעת תמונת המראה הדיסטופית שהסופרת בת ה-83 הציבה לנו מול העיניים - ברור שמרגרט אטווד היא סופרת חשובה, נשכנית ושרואה את העולם מזווית שכדאי לנו להעיף דרכה מבט. כעת, היא מפרסמת ספר חדש, Old Babes in the Wood, שהוא למעשה אוסף של סיפורים קצרים העוסקים במערכות יחסים משפחתיות, נישואים, אובדן וזיכרון.
8 צפייה בגלריה
עטיפת הספר Old Babes in the Wood מאת מרגרט אטווד
עטיפת הספר Old Babes in the Wood מאת מרגרט אטווד
עטיפת הספר Old Babes in the Wood מאת מרגרט אטווד
(הוצאה לאור: Doubleday)
הספר כולל 15 סיפורים שנעים, כמו כתבים אחרים שלה, על הספקטרום הפנטסטי והפוסט-אפוקליפטי. חלקם התפרסמו לפני כן בעיתונים ובמגזינים נחשבים כמו "הניו יורקר" ו"הניו יורק טיימס". הספר שעוסק כולו ביחסים ובחיים משותפים, נכתב בהשראת בן זוגה של אטווד שנפטר ב-2019, הסופר גראהם גיבסון, ואף הוקדש לו. "הסיפורים די נאמנים לחיים שחלקנו ולחיים שלי מאז שגראהם מת", סיפרה בריאיון ל"גרדיאן". "ברור שהם לא כל הסיפור אבל הם היבטים שלו, תמונות בזמן… אנשים לא באמת עוזבים, במובן זה שהם נשארים בראש של האנשים שזוכרים אותם. אולי הם כבר לא נמצאים בחיים הממשיים שלך, אבל הם בחיים המנטליים שלך לנצח".
כשנשאלה בריאיון האם היא מתכוונת מתישהו להאט את הקצב כסופרת בעשור התשיעי לחייה שממשיכה לפרסם עוד ועוד כתבים היא ענתה: "מה זה אומר 'אי פעם'? כן, יש שעון מתקתק אבל את ממשיכה עד שתסיימי, עד שלא יהיה לך יותר מה לומר או לעשות. לשכב על החוף ולנוח מעולם לא נחשב בעיניי לבילוי טוב. סופרים לא מפסיקים, הם פשוט ממשיכים".

Pineapple Street / ג'ני ג'קסון

אם אתם מחפשים קצת בריחה מהמציאות, ספרים יכולים להיות דרך מילוט נפלאה. מי שמעוניין בקצת אסקפיזם שנון, החודש יצא לאור ספר הביכורים של ג'ני ג'קסון, שעד כה עבדה כעורכת ספרים.
8 צפייה בגלריה
עטיפת הספר Pineapple Street מאת ג'ני ג'קסון
עטיפת הספר Pineapple Street מאת ג'ני ג'קסון
עטיפת הספר Pineapple Street מאת ג'ני ג'קסון
(הוצאה לאור: Pamela Dorman Books)
בריאיון ל-WWD, ג'קסון סיפרה שהרעיון לספר הגיע מתקופת הסגרים בקורונה כשמצאה את עצמה לבדה ומשועממת כשהיא מבלה את כל זמנה בביתה בברוקלין הייטס שבניו יורק. "ברוקלין הייטס פשוט הפכה לכל העולם שלי. מעולם לא עלינו על הרכבת התחתית, אף פעם לא נכנסנו לרכב, ולכן הרגשתי כמיהה לחיי חברה, ופשוט הרגשתי שאני ממש מתעניינת בשכנים שלי ובמה שקורה".
כך נולד הספר "רחוב האננס" המתמקד במשפחת סטוקטון ושלוש נשותיה המתגוררות בשכונה היוקרתית: הראשונה היא דארלי, הבת הבכורה במשפחה. דארלי היא מהאנשים האלו שממוקמים היטב בהיררכיה החברתית, יש לה קשרים טובים וחשובים, היא שמורה, היא באה ממשפחה טובה ויציבה כלכלית ובכל זאת היא בחרה ללכת אחרי ליבה. היא החליטה להקדיש את חייה לאימהות, לוותר על עבודתה ועל הירושה שלה עבור כך. השנייה היא אחותה הקטנה ג'ורג'ינה שנפלה לאהבה אסורה; והשלישית - סשה, גיסתן. סשה היא בחורה ממעמד הביניים שהגיעה מניו אינגלנד אל משפחתן בברוקלין הייטס והיא נאלצת להתמודד עם תדמית האאוטסיידרית שממנה תנסה להיחלץ.

Hello Beautiful / אן נפוליטנו

וויליאם ווטרס גדל בבית שהטרגדיה השתיקה בו כל חלקה טובה. כשהוריו בקושי יכלו להסתכל עליו ולאהוב אותו, וויליאם מצא מזור במגרש הכדורסל מה שזיכה אותו במלגה לקולג' הרחק מבית ילדותו. במהלך לימודיו, פגש וויליאם את ג'וליה, צעירה נמרצת ושאפתנית שכבשה את ליבו. אבל עם ג'וליה הגיעו גם שלוש אחיותיה הצעירות סילבי, ססיליה ואמלין שנדמה שדבר לא יצליח להפריד את הקשר החזק שלהן.
8 צפייה בגלריה
עטיפת הספר Hello Beautiful מאת אן נאפוליטאנו
עטיפת הספר Hello Beautiful מאת אן נאפוליטאנו
עטיפת הספר Hello Beautiful מאת אן נפוליטנו
(הוצאה לאור: Dial Press)
למרות שניסה להשאיר הכול מאחור - האפלה של וויליאם החלה לצאת מן הצללים ולאיים על העתיד שהחל לבנות לעצמו. האפלה מסכנת את העתיד של הזוג ואת הקשר בין האחיות ומדרדרת את כולם לקרע משפחתי קטסטרופלי שיכול להשפיע על דורות קדימה. עכשיו נשאלת השאלה, האם דם באמת יותר סמיך ממים?
Hello Beautiful, הוא ספרה הרביעי של אן נפוליטנו שזכתה להצלחה ברחבי העולם עם "אדוארד היקר". בריאיון ל"ניו יורק טיימס" השבוע, סיפרה נפוליטנו על היום שבו אופרה ווינפרי התקשרה לספר לה שתשמח להכניס את ספרה הנוכחי לרשימת ההמלצות שלה. "עברתי על המון, המון, המון ספרים, קראתי שניים ושלושה בו זמנית", אמרה ווינפרי והוסיפה: "מאז ג'ו, מג, איימי ובת' (האחיות בלב "נשים קטנות", א"ח) לא ראינו אחיות כאלה, עם סוג כזה של קשר, ושכתובות בצורה כל כך חיה עד שהקורא מרגיש שהוא איתן בבית. אתה חווה איתן את החיים. התאבלתי קשות בגלל הסוף. אן היא סופרת יוצאת דופן".