יממה לאחר שנודע על מותו של השחקן אנגוס קלאוד בגיל 25 בלבד, ספדה לו הערב (ג') זנדאיה, הכוכבת הגדולה של "אופוריה", הסדרה שאיתה מזוהה קלאוד יותר מכל ובה שיחקו השניים יחד בשתי העונות הראשונות.
2 צפייה בגלריה
זנדאיה
זנדאיה
זנדאיה
(צילום: AP)
"מילים לא יספיקו כדי לתאר את היופי האינסופי שהוא אנגוס", כתבה זנדאיה בחשבון האינסטגרם שלה. "אני כה אסירת תודה שהייתה לי את הזכות להכיר אותו בחיים האלו, לקרוא לו אח, לראות את העיניים החמות והטובות שלו ואת החיוך הזוהר שלו, או לשמוע את הצחוק המדבק שלו (אני מחייכת עכשיו כשאני רק חושבת עליו).
"אני יודעת שאנשים משתמשים בביטוי הזה בדרך כלל כשהם מדברים על אנשים שהם אוהבים... 'הם יכולים למלא באור כל חדר שאליו הם נכנסים', אבל תקשיבו, הוא היה הטוב ביותר בזה. אני רוצה לזכור אותו הצורה הזו, עם כל האור האדיר הזה, האהבה והאושר שהוא תמיד הצליח להעניק לנו. אני אנצור כל רגע".
בסיום הפוסט כתבה: "לבי עם אמו ומשפחתו בעת הזו, ובבקשה היו סבלניים, שכן צער ואבל הם שונים עבור כל אחד".
2 צפייה בגלריה
מתוך "אופוריה" - עונה 2
מתוך "אופוריה" - עונה 2
אנגוס קלאוד. מתוך "אופוריה" - עונה 2
(צילום: Eddy Chen/HBO)
גם כוכבת נוספת של הסדרה, סידני סוויני, נפרדה מחברה לקאסט. "אנגוס, אתה פתחת את הנשמה שלך עם הלב הכי טוב, ומילאת כל חדר בצחוק", היא כתבה. "זה הדבר הכי קשה שאי פעם הייתי צריכה לפרסם, ואני נאבקת כדי למצוא את המילים. אתה תחסר יותר ממה שאתה יודע, ואני בטוחה שכל מי שפגש אותך מרגיש כך. כאב הלב הוא אמיתי והלוואי שיכולנו להתחבק עוד פעם וללכת לסבן אילבן. שולחת אליך את כל אהבתי".
קלאוד היה אחת הדמויות הפופולריות בסדרה זוכת האמי "אופוריה", שם גילם את פזקו בשתי העונות הראשונות שלה. מלבדה הוא הספיק לשחק בסרטים The Line לצד ג'ון מלקוביץ' וב-North Hollywood יחד עם וינס ווהן. שני פרויקטים בכיכובו, שאליהם כבר הספיק להצטלם, צפויים לצאת בשנה הקרובה.
על פי דיווח באתר TMZ, נאמר כי כוחות הביטחון הגיבו לשיחה מאימו של קלאוד בשעות הצהריים המוקדמות. לדבריהם, היא אמרה שהוא ככל הנראה "לקח מנת יתר", והוסיפה כי אין לו דופק. בסופו של דבר, הוכרז על מותו בזירה. עד לכתיבת שורות אלו, סיבת המוות של קלאוד טרם נודעה, ומשטרת אוקלנד אישרה כי מתקיימת חקירה של נסיבות מותו.