ב-19 בינואר עתידה לעלות בנטפליקס סדרת ההמשך ל"מופע שנות ה-70" - שנקראת "מופע שנות ה-90", אותה מובילה דמותה של ליאה, בתם של אריק ודונה מסדרת המקור. היום (ה') שחררה נטפליקס את הטריילר הרשמי הראשון. צפו:
בטריילר לצד הדמויות החדשות, נראות כמה מהדמויות האהובות מסדרת המקור - 16 שנים לאחר ששודר הפרק האחרון שלה. פז (ווילמר ולדרמה), ג'קי ברקהרט (מילה קוניס), מייקל קלסו (אשטון קוצ'ר), דונה (לורה פרפון) ואריק (טופר גרייס) - חוזרים לוויסקונסין ונותנים לצופים טעימה של נוסטלגיה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "מופע שנות ה-90"
מתוך "מופע שנות ה-90"
אריק ודונה על הוויסטה קרוזר, 16 שנים אחרי הפעם האחרונה. מתוך "מופע שנות ה-90"
(צילום מסך)
עלילת סדרת ההמשך עוקבת אחרי ליאה, על שם הנסיכה ליאה מ"מלחת הכוכבים", (אותה מגלמת השחקנית קאלי האוורדה) בת ה-15 וחבריה, כשזו מעבירה את חופשת הקיץ בביתם של סבה וסבתה - רד וקיטי פורמן, הוריו של אריק ב"מופע שנות ה-70". לפי הטריילר ליאה מארחת את חבריה במרתף האייקוני מסדרת המקור, על אף ההתרעמות של רד הרגזן, אך בעידודה של קיטי החייכנית. אריק מתקשה עם ההורות אך אומר ש"תמיד אעמוד מאחורי ליאה", אמירה שרד מגיב אליה "יופי, כי מה שטוב בלעמוד מאחורי הילדים שלך, זה שקל יותר לבעוט להם בתחת", כשהוא חוזר על המשפט הקבוע שלו מהסדרה המקורית.
2 צפייה בגלריה
מתוך "מופע שנות ה-90"
מתוך "מופע שנות ה-90"
ג'קי וקלסו. מתוך "מופע שנות ה-90"
(צילום מסך)
אל ליאה מצטרפות דמויות חדשות רבות ומגוונות: החברה השכנה, גוון (בגילומה של השחקנית אשלי אופדרהייד), אחיה של גוון - נייט (מקסוול אייס דונובן), חברתו ניקי (סם מורלוס) וחבריהם אוזי (ריין דוי) וג'יי (מייס קורונל).
בולט בהיעדרו מהתוכנית - דני מסטרסון, ששיחק את הייד בסדרת המקור, זאת לאחר שהואשם באונס. משפטו של מסטרסון נפסל בתחילת החודש מכיוון שחבר המושבעים לא הצליח להגיע להחלטה, אך משפט חוזר צפוי להתקיים בחודש מרץ 2023.