הזמרת והראפרית מייגן די סטליון עומדת במרכז תביעה חדשה שהוגשה נגדה, כשהיא מואשמת בהטרדה של צלם שנהג לעבוד עבודה - כשקיימה בפניו יחסי מין - וכמו גם מואשמת ביצירה של סביבת עבודה עוינת.
1 צפייה בגלריה
מייגן די סטליון
מייגן די סטליון
מייגן די סטליון
(צילום: AFP)
האירוע המדובר התרחש, לפי דיווח שעלה באתר החדשות NBC, במהלך נסיעה משותפת ברכב באיביזה שבספרד, שבמהלכה הראפרית בת ה-29 קיימה יחסי מין עם אישה נוספת והכריחה את הצלם - אמיליו גרסייה, לצפות באקט. גרסייה הגיש תביעה שמספרת כיצד הוא היה לכוד במכונית עם כוכבת ההיפ-הופ במהלך המאורע.
התביעה הוגשה היום (ג') בבית משפט העליון בלוס אנג'לס, כשלאחר אותו האירוע המתואר לכאורה,
"התקיפה הייתה כה חמורה שהיא יצרה סביבת עבודה עוינת ומתעללת", מה שהפך את "העסקתו של גרסייה לבלתי נסבלת", נכתב בתביעה.
גרסייה החל לעבוד כצלם האישי של הראפרית, ששמה המקורי הוא מייגן פיט, עוד ב-2018, ובהמשך ב-2019 הפך לצלם במשרה מלאה ועבד עימה עד ליוני 2023. ביוני 2022 התלווה לראפרית לנסיעה לאיביזה, ספרד, והשניים חלקו נסיעה בוואן יחד עם שלוש נשים נוספות, בתום בילוי לילי. במהלך הנסיעה, הראפרית החלה לקיים יחסי מין עם אחת הנשים, כשגרסייה ישב לצידן.
"חשתי אי נוחות. קפאתי והייתי בהלם. זה דורש חוצפה רבה לעשות משהו כזה לידי", גרסייה אמר לרשת החדשות האמריקנית. למחרת הראפרית איימה על גרסייה - "לעולם אל תדבר על מה שראית", והתנהגה אליו בבריונות מאותה התקרית ואילך, עוד במהלך הנסיעה המשותפת שלהם לאיביזה. מאז שחזרו לארצות הברית, תנאי העסקתו של גרסייה השתנו, הוא קיבל פחות עבודות צילום - מה שהרע את משכורותו, ולבסוף הוא פוטר.
לפי התביעה הראפרית השפילה את גרסייה ולעגה לו במיוחד לגבי משקל גופו, קראה לו "כלבה שמנה" ואמרה לו "לירוק את האוכל שלו החוצה" כי "הוא לא צריך לאכול". עוד נכתב בכתב התביעה כי בעת עבודתו עבור הראפרית, לא היה לגרסייה ביטוח בסיסי ולכן הוא לא יכל לקבל את הטיפול הדרוש לו. כעת, הוא "מתמודד עם חרדה גוברת, דיכאון ומצוקה פיזית שנבעה מסביבת העבודה הרעילה", לפי התביעה.
"לשמוע ממישהי ששרה על אהבה עצמית זה משפיל", אמר גרסייה. עוד נכתב בתביעה כי אותם הדברים שהראפרית אמרה לו גרמו לו להמון "לחץ נפשי".
"מה שלמדתי לאורך השנים בעבודה הזו, במיוחד בהשוואה לעבודה משרדית, זה שאין מחלקת משאבי אנוש בעסקי הבידור", אמר גרסייה ל-NBC. "אם אתה לא יודע שעושים לך משהו לא בסדר, אתה גם לא יודע להגן על עצמך עד שאתה לא מתייעץ עם קולגות. אני רק רוצה לעודד אנשים להגן על עצמם".
עורך דינה של די סטליון, אלכס ספירו, הכחיש את ההאשמות ואמר: "זו תביעה בענייני עבודה בשביל כסף - לא הוגשה תביעה בנוגע להטרדה מינית, אלו האשמות גסות בניסיון להביך אותה. נטפל בזה בבית המשפט".
רק בחודש אוגוסט האחרון הראפרית עמדה במרכז תביעה שהגישה נגד בן זוגה לשעבר, הזמר טורי לנז, שירה בה ברגלה והורשע בשלושה סעיפים: תקיפה באמצעות כלי נשק חצי-אוטומטי, נשיאת נשק טעון ולא רשום ברכבו ופריקת נשק ברשלנות חמורה. האירוע המתואר התרחש ביולי 2020, ובית המשפט בלוס אנג'לס דן את הזמר ל-10 שנות מאסר.
די סטליון העידה אז כי לנז ירה בה ברגלה לאחר שהשניים התווכחו אחרי שעזבו מסיבת בריכה שהתקיימה אצל קיילי ג'נר ב-2020. לנז עצמו הביע חרטה לפני הכרזת פסק הדין, "אם הייתי יכול לחזור אחורה ולשנות את האירועים שהתרחשו באותו לילה, הייתי עושה זאת. הקורבן הייתה חברה שלי. היא מישהי שאכפת לי ממנו גם היום". עוד הוסיף כי "אני לוקח אחריות מלאה על המעשים הפסולים שלי באותו הלילה".