נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, תקף את התמיכה הפוטנציאלית של טיילור סוויפט בנשיא ג'ו ביידן, ואמר שהוא "מעולם לא עשה שום דבר עבור טיילור, ולעולם לא יעשה". במקביל ציין שהוא דווקא כן עבד עבור האמנים כשחתם על חוק זכויות יוצרים שהקל עליהם לקבל תשלום עבור המוזיקה שלהם בשירותי הסטרימינג.
2 צפייה בגלריה
ארה"ב בחירות פריימריז רפובליקניים דונלד טראמפ טיילור סוויפט
ארה"ב בחירות פריימריז רפובליקניים דונלד טראמפ טיילור סוויפט
דונלד טראמפ, טיילור סוויפט
(צילום: AP Photo/Jae C. Hong, REUTERS/Mario Anzuoni)
"חתמתי והייתי אחראי על החוק שעשה מודרניזציה במוזיקה ושעזר לטיילור סוויפט ולכל שאר המוזיקאים", כתב טראמפ היום (א'), ברשת החברתית שהקים - Truth Social. "ג'ו ביידן לא עשה שום דבר עבור טיילור, ולעולם לא יעשה. אין סיכוי שהיא תוכל לתמוך בג'ו ביידן העקום (Crooked Joe Biden), הנשיא הגרוע והמושחת ביותר בהיסטוריה של ארצנו, ולהיות לא נאמנה לאיש שעזר לה להרוויח כל כך הרבה כסף".
את הפוסט סיים בהתייחסות לבן זוגה של סוויפט, שחקן הפוטבול טראוויס קלסי, שיעלה הלילה לשחק עם קבוצתו, קנזס סיטי צ'יפס, בסופרבול: "חוץ מזה, אני מחבב את החבר שלה, טראוויס, למרות שהוא אולי ליברל, וכנראה לא סובל אותי!".
הפוסט הזה של טראמפ מגיע ככל הנראה בעקבות תיאורית קונספירציה שמופצות בשבועות האחרונים בארצות הברית. האוחזים בתיאוריה, טוענים שכוכבת הפופ היא "נכס של הפנטגון" ומשמשת למעשה כסוכנת סמויה לקידום האג'נדה הפוליטית של הדמוקרטים. מגיש "פוקס ניוז" הבכיר, ג'סי ווטרס, אף נתן לתיאוריה במה כשהתייחס בחודש שעבר בשידור להצלחתה האדירה של סוויפט בשנה האחרונה: "תהיתם פעם מדוע או כיצד היא התפוצצה ככה פתאום? ובכן, לפני כארבע שנים הציפה יחידת המבצעים הפסיכולוגיים של הפנטגון את הרעיון להפוך את טיילור סוויפט לנכס במהלך ישיבת נאט"ו".
בהמשך הציג ווטרס קליפ מישיבה של מרכז הגנת הסייבר של נאט"ו שנערכה ב-2019, ושבה הוזכרה סוויפט במצגת שעסקה באופן שבו משפיענים יכולים לסייע להדוף הפצה של אינפורמציה מוטעית. חוקרת שאינה שייכת לנאט"ו הזכירה בישיבה ההיא את הזמרת כדוגמה לידוענית פופולרית. לביסוס הרעיון שלו ציין ווטרס גם דיווחים על גידול שחל במספר הגולשים באתר Vote.org בספטמבר, מיד אחרי שסוויפט פרסמה באינסטגרם סטורי שבו עודדה את מעריציה להשתתף ב"יום רישום המצביעים הארצי" כדי לממש את הזכות להצביע בבחירות בנובמבר. הוא טען שמישהו יצר איתה קשר "מהבית הלבן או מאיזה מקום שזה לא יהיה". בהמשך התוכנית הודה ווטרס שאין לו כמובן הוכחות לטענות.
במקביל, ספקולציות נוספות מופצות, ולפיהן סוויפט אמורה להודיע על תמיכתה באחד המועמדים לנשיאות במהלך הסופרבול, אשר בו יצפו מיליוני אמריקאים הלילה. נכון לעכשיו, סוויפט עדיין לא הצהירה שום הצהרות פוליטיות לגבי הבחירות ב-2024, אך היא אכן תמכה ביידן בבחירות של 2020 כשהתמודד מול הנשיא דאז טראמפ.
2 צפייה בגלריה
שחקן קנזס סיטי צ'יפס טראוויס קלסי חוגג עם טיילור סוויפט
שחקן קנזס סיטי צ'יפס טראוויס קלסי חוגג עם טיילור סוויפט
שחקן קנזס סיטי צ'יפס טראוויס קלסי חוגג עם טיילור סוויפט
(Patrick Smith/Getty Images)