בתקופת הצילומים לסדרה "קורדרוי", דני רופ היה מקבל שיחות טלפון לא שגרתיות. זה היה קורה בעיקר כשהוא ישב באוטו, בנהיגה או בחנייה. "שלום דני, זאת ערגה, אתה לבד?", שאלה אישה בצד השני של הקו. "כן", הוא היה עונה. "מצוין. תגיד, איך אתה עם זקפה?", המשיכה האישה. שיחות טלפון נוספות ודומות שקיבל דני רופ במהלך אותה תקופה עסקו בנשיקות עם לשון, עירום ושאר פעילויות אינטימיות שאולי זה לא המקום לפרט לגביהן. אשתו של דני רופ, רותם, תמכה לגמרי בכל הסיפור והעניקה לו את ברכת הדרך. השיא נרשם כמה ימים לאחר מכן, בדירה תל אביבית, כשהוא ישב על ספה, מעליו דוגמנית צעירה ויפהפייה ומסביבם צוות צילום שלם. על כולם ניצחה ערגה, מתאמת האינטימיות בסדרה החדשה.
8 צפייה בגלריה
קורדרוי פרמיירה
קורדרוי פרמיירה
דני רופ בפרימיירה של "קורדרוי"
(צילום: ענת מוסברג)
אחרי שלושה עשורים וחצי בתעשיית הטלוויזיה, אותם העביר כמנחה תוכניות בוקר, שעשועונים, משדרי קדם אירוויזיון, אירועי ספורט, תוכניות אירוח, סדרות דוקו וכמובן - הטייטל הנצחי שלו - חזאי, דני רופ (57) מפנה זמן גם לשחק בתפקיד אורח בסדרה החדשה של התסריטאית, במאית, שחקנית ומה שאתם רוצים - הדס בן ארויה. ב"קורדרוי" (שתעלה ביום שלישי הקרוב ב-HOT VOD וב-Next TV, ולאחר מכן תשודר בימי חמישי ב-22:00 ב-HOT3) תכירו את דניאל (דר זוזובסקי), בחורה תל אביבית בשנות ה-20 לחייה, עובדת בהייטק, מתנהלת בעולם פוסט MeToo וקצת מתקשה עם גבולות.
לכתבות נוספות במדור טלוויזיה:
בהמשך היא תפתח רומן אנטי-רומנטי עם עידו (בגילומו של אריק ברמן), נשוי ואב טרי, אבל בפרק הראשון היא יוצאת לדייט עם דני רופ, שמגלם את עצמו - אבל לא בדיוק עצמו, אחרי מאץ' באפליקציית דייטינג שקר כלשהו. רופ של "קורדרוי" הוא גרוש, מחפש אהבה והכלה, אין לו מושג קלוש לידיים של איזו טורפת הוא נפל, ונוסף לכל הוא גם קצת דוש. אחרי סיבוב ברים שבמהלכו דניאל סופחת אליהם בחורה נוספת (ניבר מדר) שלושתם מגיעים אל רופ הביתה, שם מתרחשת סצנת סקס נועזת למדי שלו ושל מדר, בזמן שזוזובסקי מטיילת בבית.
"היה מאוד קשה בסצנה הזאת", הוא מודה בריאיון ל-ynet, "גם לשחקנים אמיתיים זה לא פשוט. הכול מבוים לרמת השניות. בשלב מסוים מתאמת האינטימיות, ערגה, אומרת לניבר 'תעלי על דני'. עולה עלי פצצת עולם, הדס מחלקת הוראות: 'תיגע בה פה', 'תעשי ככה'. בהמשך הבמאית והצלם הלכו לדבר ביניהם, והיא יושבת עליי ואנחנו מדברים. ואז הנייד שלי מצלצל, והוא רחוק אבל אני יכול לענות מהשעון, ואני רואה את אשתי על הקו. אז אני עונה ואומר 'שלום רותם! מה קורה? אני בעבודה, אני לא יכול לענות'. זה היה הזוי".
כשדני רופ האמיתי קיבל את ההצעה לשחק בסדרה, הוא היה משוכנע שמדובר במתיחה ויגאל שילון, עפר שכטר או מושון עומדים לזנק אליו מהפח. זה התחיל כשבן ארויה שלחה לו את הסינופסיס, תקציר הסדרה שהסביר שהסדרה עוסקת ב-MeToo ובהטרדות מיניות ושהיא תכלול גם סצנות עירום. "לא הבנתי מה אני קשור לזה", משחזר רופ, "מה תפקידי בכוח? היא רוצה לשלב שם תחזית?". הוא התחמק במשך זמן מה אבל בן ארויה לא הרפתה. "התפקיד יועד לדני", היא אמרה השבוע ל-ynet. "את הסצנה כתבתי על אדם שמוכר בכל בית בישראל שיצחיק אותי שהוא יהיה בטינדר כי זה מופרך. כמובן שזו דמות פיקטיבית שנקראת דני רופ, וזה משחק על התעתוע בין הדמות הפיקטיבית והדמות האמיתית".

"בחיים לא חיזרו אחרי ככה. לא גבר, לא אישה, אף אחד"

בשלב הזה רופ עוד לא ידע כלום על הדמות שיועדה לו, אבל מאי הבת שלו (שהיא גם שחקנית), סיפרה לו שעשתה אודישן לתפקיד הראשי. "'הדס היא במאית מדהימה, תיזהר, אל תתקרב לזה'", צוחק רופ, "היא אמרה 'תדע שאם אתה נפגש איתה, אתה גמור, היא תפיל אותך'. בינתיים הדס שלחה לי רמז ואמרה שאני משחק את עצמי והציעה שניפגש. אני יכול להגיד לך שבחיים לא חיזרו אחרי ככה. לא גבר, לא אישה, אף אחד". לפגישה ברמת החייל נכנסה לקפה "ילדה כזאת, מטר וחצי, מלאת כריזמה". הפגישה הייתה מוצלחת ובסופה בן ארויה שיגרה את רופ הביתה עם התסריט של הפרק הראשון, והוראות מפורטות איך לקרוא אותו. "היא אמרה לי 'תיכנס לחדר סגור בבית, תדליק נר, תקרא את זה ארבע פעמים ותחשוב חיובי'. להגיד לך שעשיתי את זה?", הוא מגחך, "לא ממש. קראתי את זה פעם אחת וזה היה סטירה לפרצוף".
עד כמה הוא דומה לך? "בכלל לא, בגלל זה היה לי קשה לשחק את המסכן הזה. אני לא מגלם את השרברב יוסי מיוחס שפוגש את דניאל בבר וזה נגמר בשלישייה. הבעיה שלי היא שזה כאילו אני - אבל אני לא כזה, וזה המוניטין שלי פה. התעקשתי שדני רופ בסדרה יהיה גרוש, לא הסכמתי שהוא יעשה קוק, היה אקט אחד בשירותים שפסלתי. וכל הצילומים הדס צועקת לי באוזניה 'תהיה אתה!', אבל זה לא אני! בחיים לא הייתי נכנס לסיטואציה כזאת.
8 צפייה בגלריה
מתוך "קורדרוי"
מתוך "קורדרוי"
"קראתי את זה פעם אחת וזה היה סטירה לפרצוף". דני רופ ודר זוזובסקי מתוך "קורדרוי"
(צילום: אוהד רומנו, HOT )
"הייתה סצנה שאני מגיע עם שתיהן הביתה והולך להביא להן יין, וביום צילום אני זוכר את הרגע שבו אני פותח את הבקבוק במטבח ואני שומע אותן מגחכות עליי, כחלק מהסצנה, והן אומרות 'ראית איך הוא רוקד? הוא אלוף החזאים', ונעלבתי. פתאום כדני אמרתי 'מה הן צוחקות שתי הסתומות האלה?', אני כולה רציתי דייט והיא שיחקה בי והעבירה אותי לחברה שלה ושיקרה לכולם. אני הרי קורבן שם, אני לא הגבר הסליזי המבוגר שמחפש לזיין מישהי צעירה. אני הגרוש שמחפש תשומת לב ונגרר על ידי שתי נשים שמשחקות איתו. כדני רופ, זה לא יקרה לי בחיים, לא ישחקו איתי ככה. והייתי צריך להזכיר לעצמי שזה לא אמיתי, זה משחק. כי התחשק לי להגיד 'קאט, לא רוצה, אני הולך'.
"אני אומר לך, אני בדייט לא הייתי מראה לבחורה את 'שבשבת' ולא מדבר על מגדל שלום, כי הייתי רוצה להראות לה שאני צעיר ברוחי ולא דביל זקן. עזבי, אני בחיים גם לא הייתי נכנס לטינדר, אלה דברים שלא קשורים אלי בכלל".
8 צפייה בגלריה
מתוך "קורדרוי"
מתוך "קורדרוי"
"בחיים לא הייתי נכנס לסיטואציה כזאת". ניבר מדר, דר זוזובסקי ודני רופ מתוך "קורדרוי"
(צילום: אוהד רומנו, HOT )
מאיפה אתה יודע? לא הספקת לחוות את טינדר, אתה נשוי 18 שנה. "וגם אם הייתי רווק לא הייתי שם. לפני הנישואים הייתה לי תקופה של שנתיים שהתהוללתי בתל אביב, אבל אף פעם לא ככה. זה לא דומה לשום דייט שהיה לי ולא הייתי נגרר לשלישייה והשטויות האלה. מה שכן, חלק מהטקסטים שם באמת שלי".
תסביר. "ישבנו במשרדים לקריאה הראשונה עם ניבר, דר והדס, ופתאום משום מקום דר אומרת 'דני רופ, תגיד לי', הן קוראות לי ככה כי ככה זה כתוב גם בתסריט, 'איך חוזים את מזג האוויר?'. אמרתי שאני לא יכול ללמד אותה משהו שלומדים שלוש שנים באוניברסיטה, אבל אני יכול להסביר איך נוצרים ברקים ורעמים והסברתי להן איך נוצר ענן חזק והוספתי שיש חובבי מזג אוויר שכשהם רואים את הענן הזה, זה גורם להם להגיב בהתרגשות כאילו הם רואים בחורה ערומה. ומפה לשם, כל הדיאלוג הזה נכנס אחד לאחד לתסריט".
אולי אתה דומה לבחור הזה יותר ממה שאתה חושב. "רוצה עוד אחד? יום הצילום הראשון לא מספיק טוב, והחליטו לצלם אותו שוב אחרי ארבעה חודשים. העבירו את הסצנה לבר באלנבי וצילמו מחדש. בין ימי הצילום היה לי חבר שמת מסרטן ובהקראה לפני הצילומים השניים אני מספר על זה שנשברתי ושהייתה לי תקופה קשה, ואמרתי 'כוס אמק, החיים קצרים', והלכתי הביתה ודבר ראשון החלפתי את הצבע של הטסלה. למחרת אני מקבל טלפון מהדס והיא אומרת לי 'תגיד דני, איך החלפת צבע לטסלה?', ואני אומר לה 'זה מה שמעניין אותך, ערב לפני הצילומים?', והיא אומרת 'פשוט תגיד'. אז אמרתי 'עטפתי אותה בניילון וזה הפך להיות מאט'. היא אמרה 'תודה רבה' וסגרה את הטלפון. למחרת אני מקבל את התסריט והיא הכניסה את זה כמו שזה. תקשיבי, אני פחדתי לדבר".
אבל עכשיו כשאתה מקשיב לזה מהצד אתה מבין כמה המשפט הזה... "אני יודע, הוא גרוטסקי ומצחיק. היא עשתה מזה צחוק".
8 צפייה בגלריה
קורדרוי פרמיירה
קורדרוי פרמיירה
דני רופ: "למחרת אני מקבל את התסריט והיא הכניסה את מה שאמרתי לה כמו שזה. פחדתי לדבר". הקאסט בפרימיירה של "קורדרוי"
(צילום: ענת מוסברג)
אתה מבין את הדור הזה? מתחבר אליו? "זה דור של צ'יק צ'ק. בין הנישואים הראשונים לשניים ניסיתי לטעום רווקות תל אביבית ואני זוכר שהיית צריך לעבוד קשה, להגיע לבר וליזום ולהשתכר, לעשות פעולות אקטיביות. הבן שלי, שחר, הוא בן 27 והוא איש חיי לילה. אני רואה את הטינדר דרכו. זה כל כך קל, להתנהל בתוך זה אז לאנשים יש יותר אומץ, ובחורות הרבה יותר זורמות גם. הם גם יודעים הכול, הבן שלי בן 13 ויודע דברים שאלוהים ישמור אם הייתי יודע כשהייתי בגילו. הדור הזה מתבגר יותר מדי מהר מצד אחד, ומצד שני הכול כל כך קל להשגה. רוצה לקנות משהו, רוצה מידע, הכול בהישג יד, אז גם מאחרים להתבגר מבחינות מסוימות".

"ניבר אומרת לי 'יאללה, בוא נעשה לשון. ואני אומר לה 'MeToo, חמודה. זאת לא החלטה שלי"

עד לחזרה הראשונה רופ עוד היה משוכנע שמדובר במתיחה. "באתי לסט בפלורנטין ועל הספה יושבת ניבר מדר עם טרנינג ובצד עומדת עוד אישה שניגשת אלי ואומרת 'נעים מאוד דני, אני מתאמת האינטימיות על הסט, קוראים לי ערגה'. תגידי את אם זה לא נשמע כמו מתיחה. אמרתי אני זורם, 'נעים מאוד אני אורגזמה'. רק בהמשך, ככל שהזמן עבר, הבנתי את החשיבות המטורפת של התפקיד הזה, הרי כל הסדרה עוסקת ב-MeToo אז ברור שיש מישהי שנותנת גבולות גזרה ומפרקת מראש את הקטעים הבעייתיים.
8 צפייה בגלריה
מתוך "קורדרוי"
מתוך "קורדרוי"
"התעקשתי שדני רופ בסדרה יהיה גרוש, לא הסכמתי שהוא יעשה קוק". מתוך "קורדרוי"
(צילום: אוהד רומנו, HOT )
"ניבר הרי לא יודעת מי אני, אולי אני איזה סליז שהולך לנצל את המצב ולגעת איפה שאסור לי לגעת, היא לא יודעת אם היא יכולה לסמוך עליי, כי אני גבר מבוגר והיא ילדה. ואז אני אמור להכיר את הבחורה שהיא בגיל של הבן שלי. תחזיקו ידיים, תסתכלו זה על זה, תגעו בצוואר, תנו חיבוק. גם אני וניבר היינו מאוד בסטרס כי הרגע הזה שאתה עובר מאף לאף ולחי ללחי לנשיקה אמיתית, לחדירה לפרטיות, ואתה לא יודע מה יקרה. למשל הנשיקה, לפעמים זה עם לשון ולפעמים בלי, הבמאי מחליט. אז מגיע הרגע שאני אמור להתנשק עם דר, ומתנשקים בלי לשון ומצליחים לייצר נשיקה אמינה, וכשאני עובר לניבר, היא לא שחקנית. אז מתנשקים פעם אחת והפה סגור מדי, בפעם השנייה פתוח מדי. וניבר אומרת לי 'יאללה, בוא נעשה לשון. ואני אומר לה 'MeToo, חמודה. זאת לא החלטה שלי. יש ערגה, והיא תחליט'.
"הלכתי הצידה וערגה חזרה ואמרה שיש אישור ללשון, והייתה וואחד נשיקה, טייק אחד וזה עבד, ואחרי זה הכול זרם. ביום הצילום הזה היינו שלוש שעות במכונית כשאריק ברמן נוהג בלי להוציא מילה, ואנחנו מאחורה משתוללים, עם לשון בלי לשון, זה טכני לגמרי. אבל כשהגיע היום האחרון של הצילום בבית נפלה משקולת אחרת. איך אני הולך להתפשט? הייתי ערום לגמרי. עם איזה כיסוי מיוחד בצבע גוף והיא ערומה מלא עם כיסוי למטה ויש שם סצנת סקס. והסטרס הזה שהיא פותחת את החלוק וערומה כביום היולדה מולי".
ואתה לא מנוסה בזה, איך אתה מרגיש פיזית? "גם את זה מפרקים עם המתאמת לפני הצילום. זה גם היה החשש של ניבר, מה יקרה אם תהיה לי זקפה? אני לא זוכר אם הייתה, אבל שמים חצי כדור ביננו ומגן ביצים כדי שלא תהיה שום תחושה או מגע. מה שאהבתי אצל ניבר זה שהיא עברה תהליך. היא לקחה כדורי הרגעה באותו יום אבל לפני שהתנשקנו עשינו חזרה וניבר אמרה 'בוא נעשה גבולות גזרה, אני לא רוצה שתיגע בי פה ופה, ואיפה אתה לא רוצה?'. ברגע שנוצרה אמינות בינינו הכול השתחרר, וערגה הייתה מבסוטית כי ניבר לקחה אחריות".

"צריך לחשוב אלף פעמים לפני שאתה אומר משהו או זורק בדיחה"

מי שהגיעה עם רופ לצפייה בפרמיירה של הסדרה היא מי שבזכותה, לדבריו, התאפשר הכול - רותם, אשתו שתחייה. כשהתברר לרופ על קיומה של סצנת העירום והסקס הוא פנה לאשתו ואמר לה שהוא יסכים בתנאי שהיא תאשר, "ושמבחינתי היא יכולה גם לא לאשר, שלא תרגיש לא בנוח", הוא מבהיר, "כי למה שאישה תסכים שבעלה יעשה סצנות עירום מלא עם ניבר מדר ודר זוזובסקי? מי המשוגעת שתסכים? "אבל גם הפעם נרתמה בן ארויה למשימה והבטיחה לרותם שהיא תשמור על רופ ולא תגרור אותו לסצנות פרובוקטיביות מידי. "חוץ מזה, זה עולם דמיוני ועדיף לה שזה יקרה בעולם כזה ולא בברים בתל אביב", מוסיף רופ. "כי ל'רוקדים עם כוכבים' למשל היא לא הסכימה, והיא לא תסכים בחיים. והיא צודקת, שם אתה שלושה-ארבעה חודשים אינטנסיביים באינטימיות מאוד גדולה עם מישהו וזה עולם הרבה יותר אמיתי מקולנוע או טלוויזיה".
8 צפייה בגלריה
קורדרוי פרמיירה
קורדרוי פרמיירה
דני רופ על אשתו רותם: "ל'רוקדים עם כוכבים' למשל היא לא הסכימה, והיא לא תסכים בחיים. והיא צודקת". רופ ומשפחתו בפרימיירה של "קורדרוי"
(צילום: ענת מוסברג)
עשית הכנות? "אני עושה כושר 25 שנה קבוע אז אין לי בעיה להוריד חולצה, אבל ערב לפני התקשרה אליי המאפרת שהיא חברה נורא טובה שלי, ואמרה לי שלמזלה מחר היא לא עובדת, ולכן היא לא תצטרך לראות את התחת שלי. היא גם סיפרה שבאותו היום הגיע שחקן לסצנת סקס והיא הייתה צריכה לאפר לו את התחת כי היו לו פצעים. אני לא זוכר מתי ראיתי את התחת של עצמי, מי מסתכל על התחת של עצמו? אז בפעם הראשונה בחיי הלכתי למכון שיזוף, ושאלתי את רותם אם היא מוכנה לבוא ולבדוק אם יש לי פצעים בתחת. אבל אני לא יודע אם זה סיפור שכדאי לך להכניס".
למה, זה בוטה מדי? "בעידן הזה הכול הפך להיות מאוד רגיש ואתה צריך לחשוב אלף פעמים לפני שאתה אומר משהו או זורק בדיחה. יש אלף עיניים עליך ובשנייה אתה יכול ליפול. מספיק בדיחה לא במקום, לא רק כלפי נשים אלא כלפי עדות, כלפי קהלים אחרים. הגבולות נקבעים מחדש, דברים משתנים בצורה מאוד מהותית ובזמנים כאלה הכול נהיה יותר רגיש. פעם הייתי לוקח אנשים באוטו, מכניס אותם הביתה, היום אני חושב עשר פעמים לפני זה. אבל אני חושב שהדור החדש שנולד לתוך זה כבר יתנהג ככה באופן טבעי".
8 צפייה בגלריה
קורדרוי פרמיירה
קורדרוי פרמיירה
"למה שאישה תסכים שבעלה יעשה סצנות עירום מלא עם ניבר מדר ודר זוזובסקי?" קאסט הסדרה "קורדרוי"
(צילום: ענת מוסברג)
הרבה מילימטרים עברו בכינרת מאז שרופ החל את דרכו כחזאי הראשון בארץ בערוץ הראשון דאז. ב- 1993 הוא נמנה על צעירי ערוץ 2 ויחד עם עבר לערוץ השני, הגיש תחזית במהדורות של מיקי חיימוביץ ויעקב אילון והפך לחזאי הלאומי. כששני המגישים ערקו לערוץ 10 הוא הצטרף אליהם, ולפני כשלוש שנים פוטר מחדשות 13 בעקבות התייעלות. מאז הוא החזאי הרשמי של ynet, וברשת הוא מגיש שתי רצועות ליליות: "זה הדיבור" ו"מאחורי הכף", שעוסקות בשתי אהבות נוספות שלו, טכנולוגיה וכלכלה. "הצלחתי לשמור על חלקת האלוהים הקטנה של החזאות ב-ynet", הוא אומר, "ואני מאוד נהנה מהמדיום הזה. אני נהנה מזה שיש פוש, שרואים אותי יותר אנשים משראו אותי בטלוויזיה". על הדרך הוא מתחזק הרצאה על מזג האוויר והאופן בו הוא משנה את החיים שלנו ביום-יום, וגם נכנס עסקית לתחום חדש, ספורט הפאדל, "שמשלב סקווש, טניס ומטקות. כי אם כבר לשים כסף אז על משהו שאתה אוהב. אתה יכול לשים כסף על חברת הייטק ולחכות שהכסף יגיע, כבר עשיתי את זה ונפלתי פעמיים, זה בסדר".
אבל לנצח בעיני אנשים תישאר דני רופ החזאי. "לא יעזור לי, יש אנשים שזה נדבק, לטוב ולרע. הרבה פעמים אני רוצה להסביר לאנשים שאני לא רק חזאי, אני יודע גם לדבר על פוליטיקה".
לא דיברנו על פוליטיקה בכלל. "לא, אני לא רוצה. מעדיף להתרחק מזה כמו מאש. אני אף פעם לא הבעתי עמדה, אני לא הולך להפגנות בשום צד, אני אוהב את יעקב אילון כי אני מכיר אותו 25 שנה ואין לי מושג למי הוא מצביע וגם לך לא. אבל את יודעת מה בוחר דרוקר".
יעקב אילון הוא מגיש, דרוקר הוא עיתונאי. "גם שרון גל הוא מגיש".
8 צפייה בגלריה
שיק שוק
שיק שוק
דני רופ: " כל הסיפור של תחזית בטלוויזיה, זה לא מה שהיה פעם"
(צילום: ענת מוסברג)
אם אתה לא יודע למי שרון גל מצביע אז באמצע המהדורה של ערוץ 14 יש טור דעה של שרון גל, שלא תפספס. "אבל גם בערוץ 13 הוא היה כזה. ואני חושב שהוא פנומן טלוויזיה, אגב. בלי קשר לדעות שלו. הוא מדהים בעיניי. ואנחנו צריכים ללמוד להכיל דעות של אחרים לא רק להיות אנטי, להגיד הנה ימני משוגע. אגב, כשאני עשיתי תוכניות בוקר, אם היה בא אלי בן גביר ניסיתי להיות אחמד טיבי ולהיפך. וזאת השיטה. כי אם יש לך דעה מובנית זה מאבד את האמון".
אתה צורך הרבה אקטואליה? "אני לא מת על זה. פעם אמרו לי 'אתה עיתונאי', ונורא נבהלתי כי אני לא רוצה להיות בז'אנר הזה. אני לא מסוגל לכתוב משהו על מישהו, גם אם אני יודע שהוא מטריד מינית ואני יודע שהוא חרא, ואני צריך לכתוב עליו, אני לא מסוגל לפגוע בו, לכתוב משהו שאשתו תתגרש ממנו בגלל זה. מה שאיילה חסון עשתה לחיימי הזה, אולי מגיע לו וכל הכבוד לה על הסקופ אבל אני לא הייתי מסוגל לעשות את זה."
אתה צופה בתחזיות במהדורות החדשות? "כן ואני נורא עצוב. כל הסיפור של תחזית בטלוויזיה, זה לא מה שהיה פעם. הרשתות אכלו את הדבר הזה. אני עשיתי מהתחזית אייטם גם כשזה לא עניין, עשיתי בלגן, כדי לעשות שואו. היום זה תחזית נטו, אין הסברים, אין גימיקים. 'שלום, מחר יהיה ללא שינוי, אלה הטמפרטורות, ביי'. אז למה לחכות לתשע וחצי כשזה פה?", הוא מצביע על הנייד. "זאת הסיבה שאני מצדיע ל-ynet, כי הם הגוף היחיד באינטרנט שמעסיק חזאי. השאר סתם מוציאים פושים שאין בהם שום דבר מעניין. הפייק ניוז הכי גדול זה במזג אוויר".