אנה דה ארמס היא אחת השחקניות המדוברות ביותר בהוליווד בשנים האחרונות. הקובנית בת ה-34, שלפני כשמונה שנים פרצה לתודעה עם תפקיד בסרט "דפיקה בדלת" לצד קיאנו ריבס, הספיקה מאז לככב בשורה של שוברי קופות - מ"בלייד ראנר 2049", דרך "רצח כתוב היטב" ו"לא זמן למות" ועד ל"בלונדינית", שם גילמה את דמותה של מרילין מונרו - תפקיד שאף זיכה אותה במועמדות לפרס האוסקר. אך האם היא בדרך לעולם גיבורי העל - ועוד לנעלי האמזונה של גל גדות הישראלית?
2 צפייה בגלריה
אנה דה ארמס וגל גדות
אנה דה ארמס וגל גדות
אנה דה ארמס וגל גדות
(צילום: AP, EPA)
כשבימים אלה היא מככבת בקומדיית האקשן "גוסטד" לצד כריס אוונס, דה ארמס הוכיחה לא פעם כי אין לה בעיה לגלם כוכבת אקשן והאתגר הפיזי מעולם לא הקשה עליה במיוחד. כך שלא מפתיעה העובדה שברשת מעריצים מושבעים כבר החלו לפנטז עליה כוונדר וומן הבאה, לאחר שנודע כי ג'יימס גאן - הקודקוד החדש מבית די-סי - עתיד לערוך שינויים בסרטי המותג המדשדש.
בריאיון משותף עם אוונס לקידום הסרט שנערך באתר Wired, נשאלה דה ארמס על השמועה, ואם אכן תהיה וונדר וומן הבאה. "ובכן, אני מרגישה שגל גדות עושה עבודה נהדרת", אמרה השחקנית, "אני חושבת שהיא צריכה להמשיך לעשות זאת".
הדברים מגיעים כאמור בעקבות הידיעה כי גאן ופיטר ספרן, המנכ"לים המשותפים של חטיבת הקולנוע של די-סי, החליטו לגנוז, לפחות נכון לעכשיו, את התוכניות ליצור המשכון שלישי ל"וונדר וומן", כשבמקביל גם פיטרו את פטי ג'נקינס, מי שביימה את השניים הקודמים.
2 צפייה בגלריה
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
גדות כוונדר וומן. מתוך "וונדר וומן 1984"
גאן סירב לומר שגדות סיימה את דרכה כוונדר וומן, אולם חשף בחודשים האחרונים את התוכנית שלו לאתחל את היקום הקולנועי של די-סי, כשהסרט הראשון בתוכנית עשר השנים שלו יהיה "סופרמן: המורשת", שייצא ב-2025 ואותו הוא גם יביים.
גדות, שגילמה את דיאנה פרינס/וונדר וומן לראשונה ב-2016 ("באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק") ועשתה זאת במשך חמישה סרטים - כולל שני סרטי סולו ("וונדר וומן" ו"וונדר וומן 1984"), הופיעה לאחרונה גם ב"שהאזאם! 2: זעם האלים". מעבר לכך, בן אפלק (ששיחק לצידה כבאטמן) חשף לפני מספר שבועות שהיא תשוב להופעת אורח קצרה גם ב"הפלאש", שאמור לצאת לאקרנים בחודש יוני, במה שעשויה להיות הופעתה האחרונה בתפקיד האייקוני.