אחרי הסערה ברשתות החברתיות על מחירי המזנון VIP המופקעים בהופעת אייל גולן בבלומפילד, חברת "ליאם הפקות" הודיעה מפורשות שאין לה קשר לחברת המזנונים: "חברת 'ליאם הפקות' מבקשת להבהיר כי אין לה שום קשר למזנוני האוכל והשתייה, או למחירים באצטדיון בלומפילד במופעי GOLD. הנ"ל קשור לזכייני המזנונים", נמסר מהחברה בבוקר יום שישי. אלא שכעת מתברר ל-ynet כי לא רק שישנו קשר, אלא שחברת ליאם הפקות בבעלותו של אייל גולן, גם קיבלה אחוזים מהמכירות במזנוני האצטדיון, כולל זה של ה-VIP.
1 צפייה בגלריה
אייל גולן בהופעה בבלומפילד
אייל גולן בהופעה בבלומפילד
אייל גולן בהופעה בבלומפילד
(צילום: מוטי קמחי)
הסערה החלה עם הפרסום כאן לפיו בקבוק קולה במתחם ה-VIP נמכר ב-50 שקלים, צלחת חמוצים עלתה 150 שקלים ובקבוק ערק בתוספת משקה קל עלה לצרכן 860 שקלים - יותר מפי עשרה במחירים ברשתות השיווק.
מנהל המזנונים, צחי, אמר גם הוא שלחברת ליאם הפקות אין קשר למחירים, והוסיף כי בעיניו "המחירים סבירים", זאת נוכח ההוצאות הרבות הקיימות לדבריו, בניהול המזנון.
כעת כאמור, נודע כי קשר קיים גם קיים, ו"ליאם הפקות" קיבלה אחוזים מהמכירות של המזנונים והברים.
מליאם הפקות נמסר בתגובה: "כמו כל חברה שמפיקה אירוע באצטדיונים השונים ברחבי מדינת ישראל, לפי החוזה של ההפקה הנכנסת לאצטדיון, היא מקבלת עשרה אחוזים מכל ההכנסות ללא קשר לזכיין זה או אחר. ואין לה שום מעמד בבחירת הזכיין, התנהלותו וכמובן ומחיריו".