ג'יימי דורנן, שמפנטז על זכייה באוסקר על הופעתו בסרט "בלפסט" שייצא לקולנוע בארץ בסוף השבוע, יחבור לגל גדות במותחן הריגול החדש מבית נטפליקס וסקיידאנס Heart of Stone.
2 צפייה בגלריה
גל גדות וג'יימי דורנן
גל גדות וג'יימי דורנן
גל גדות וג'יימי דורנן
(צילום: getty images)
דורנן, שמוכר לכולנו מתפקידו ככריסטיאן גריי ב"חמישים גוונים של אפור" והמשכיו השונים, יצטרף לקאסט, כך על פי דיווח שעלה הערב (ג') בדדליין.
טום הארפר ("השיר של רוז") יביים את התסריט של גרג רוקה ("משמר האלמוות" בנטפליקס) ואליסון שרודר (המועמדת לאוסקר על הדרמה "מאחורי המספרים") במה שאמור להפוך לזיכיון שייצר מספר סרטי המשך.
נכון לעכשיו לא ידוע יותר מדי פרטים על העלילה, אך הפרויקט עצמו נמצא בחשיבות גבוהה מבחינת נטפליקס, כך על פי הדיווח, לאחר שבשנה שעבר זכתה בזכויות לתסריט כשהצעתה גברה על אלו של חברות ההפקה המתחרות.
2 צפייה בגלריה
מתוך "בלפסט"
מתוך "בלפסט"
ג'יימי דורנן ב"בלפסט"
המטרה היא ככל הנראה ליצור סדרת סרטים חדשה ברוח סרטי "ג'יימס בונד" ו"משימה בלתי אפשרית", רק עם טוויסט נשי - גיבורה קשוחה ועשויה ללא חת בתפקיד הראשי, כשדורנן אמור לקבל גם הוא תפקיד מרכזי.
דיווחים מספרים על כך שגדות תשלשל לכיסה סכום של שמונה ספרות, מה שיהפוך אותה לאחת מהשחקניות בעלות המשכורת הגבוהה ביותר בתעשייה. כבר בעוד כשבוע וחצי היא תגיע אלינו למסכים עם "מוות על הנילוס" כשלצדה צוות שחקנים נוצץ בהמשך ל"רצח על האוריינט אקספרס מ-2017.