הסרט "Rust", שבמהלך צילומיו ירה השחקן אלק בולדווין למוות בצלמת הלינה האצ'ינס, יושלם. כך דיווח היום (ב') האתר "הוליווד ריפורטר".
2 צפייה בגלריה
הלינה האצ'ינס
הלינה האצ'ינס
הלינה האצ'ינס
(צילום: Fred Hayes/GettyImagesIL for SAGindie)
כזכור, התקרית הקטלנית התרחשה באוקטובר האחרון בזמן צילומי הסרט בסנטה פה שבמדינת ניו מקסיקו, כשאביזר האקדח שבו השתמש בולדווין היה טעון בכדור חי ללא ידיעתו. בולדווין ירה בשוגג בהאצ'ינס שנהרגה, כמו גם בבמאי הסרט, ג'ואל סוזה, שנפצע.
בתצהיר שפורסם על ידי "ניו יורק טיימס", עוזר הבמאי העביר לבולדווין אביזר אקדח מבין שלושה שהונחו על עגלה סמוכה, והכריז שהוא "אקדח קר" (Cold Gun) - ביטוי שמשמעותו שאביזר האקדח הינו בטוח לשימוש ולא טעון בתחמושת חיה. אולם כשבולדווין לחץ על ההדק, הוא ירה קליע שהרג את הצלמת האצ'ינס ופגע בכתפו של הבמאי.
2 צפייה בגלריה
אלק בולדווין
אלק בולדווין
אלק בולדווין
(AP)
אחד ממפיקי הסרט, אנג'ול ניגמן, הביע היום, כאמור, ביטחון שהסרט יגיע לשלב הסיום של ההפקה: "אנו בטוחים שנוכל להשלים את הסרט". זאת על אף שבחודש שעבר, כך על פי "הוליווד ריפורטר", קנסה מדינת ניו מקסיקו את הפקת הסרט בסכום של 137 אלף דולר. זהו הסכום המירבי הקבוע בחוק בגין ליקויי הבטיחות, שהובילו לתוצאה הטרגית. בולדווין עצמו, שנמנה עם מפיקי הסרט, נתבע על ידי בעלה של האצ'ינס, אולם דחה את הטענות בדבר אחריותו וציין שהוא מוגן בחוזה מפני אחריות אישית, וזאת באמצעות "סעיף שיפוי".