סלין דיון ממשיכה להתמודד עם המחלה הנוירולוגית הנדירה שממנה היא סובלת: בריאיון לעיתון הקנדי "לה ז'ורנל דה מונטריאול", אחותה של הזמרת הקנדית, קלודט, חשפה פרטים על התמודדותה של דיון (55) עם "תסמונת האדם הנוקשה" - הפרעה נדירה המתאפיינת בנוקשות שרירים מתקדמת ועוויתות.
2 צפייה בגלריה
סלין דיון
סלין דיון
סלין דיון
(צילום: Pascal Le Segretain / Staff)
בין היתר, קלודט סיפרה לעיתון כי אחות נוספת של סלין, לינדה (סלין היא הצעירה מבין 14 אחים ואחיות), עברה לגור עמה בביתה שבלאס וגאס כדי לטפל בה. "היא מתייעצת עם החוקרים המובילים בתחום של המחלה הנדירה הזו כמה שרק אפשר. בכנות, אני חושבת שהיא בעיקר צריכה לנוח. היא תמיד עושה מעל ומעבר, היא תמיד מנסה להיות הכי טובה ובטופ של המשחק שלה. בשלב מסוים, הלב והגוף שלך מנסים לומר לך משהו. זה חשוב להקשיב להם".
בנוגע לשיקומה של דיון, אמרה קלודט: "אנחנו סומכים עליה, זה טבוע בה, יש לה משמעת עצמית בכל תחום של חייה. אנחנו לא מוצאים תרופה כלשהי שעובדת, אבל התקווה היא חשובה".
2 צפייה בגלריה
סלין דיון
סלין דיון
עוד נותרה תקווה. סלין דיון
(צילום: AP)
בדצמבר 2022 חשפה דיון לראשונה את דבר מחלתה בסרטון שפרסמה. "כמו שאתם יודעים תמיד נהגתי כספר פתוח, ולא הייתי מוכנה לדבר על זה לפני כן, אבל עכשיו אני מוכנה", אמרה דיון, "התמודדתי עם בעיות בריאותיות מזה זמן רב, והיה קשה עבורי להתמודד עם האתגרים האלה, ולדבר על כל מה שעברתי. לאחרונה אובחנתי עם בעיה נוירולוגית נדירה מאוד שנקראת תסמונת סטיף-פירסון, שפוגעת בכאדם אחד מתוך מיליון אנשים.
"בזמן שאנו עדיין לומדים על המצב הנדיר הזה, אנחנו יודעים שזה מה שגורם לכל ההתכווצויות הרבות שמהן אני סובלת. לצערי, ההתכווצויות הללו משפיעות על כל חלק בשגרת היום שלי. לפעמים הן מקשות עליי ללכת ולא מאפשרות לי להשתמש במיתרי הקול ולשיר כמו שאני רגילה. כואב לי לבשר לכם היום שהמשמעות היא שלא אוכל לצאת לסיבוב ההופעות שלי המתוכנן להתחיל באירופה בחודש פברואר". כחלק מסיבוב ההופעות הזה, דיון הייתה אמורה להופיע גם בישראל.