ארבעה חודשים לאחר פטירתה, נקבע כי השחקנית שארלבי דין ("משולש העצבות") מתה מאלח דם חיידקי, שנגרם בשל "סיבוך של א-ספניה" (היעדר טחול) שנוצר עקב "טראומה בטורסו".
1 צפייה בגלריה
שארלבי דין
שארלבי דין
שארלבי דין
(צילום: AP)
דובר מטעם המשרד שהיה אחראי על הנתיחה שלאחר המוות אמר למגזין People שאלח הדם נגרם לאחר שדין נדבקה בחיידק קפנוציטופגה (Capnocytophaga) המגיע לאנשים דרך נשיכות, שריטות, רוק או מגע קרוב אחר עם בעלי חיים כגון כלבים וחתולים. אנשים עם בעיות אוטואימוניות וללא טחול רגישים במיוחד לזיהומים אלו.
מותה של השחקנית הדרום אפריקאית נקבע כתאונה ולא ברור אם נשיכה או ליקוק של בעל חיים היו אחראים לזיהומים של הדוגמנית, זאת מכיוון שהפתולוג לא פרסם את דוח הנתיחה המלא שלה.
דין נפטרה באוגוסט האחרון בניו יורק בגיל 32. באותה עת אושר לפרסום כי המקרה הוא כתוצאה מ"מחלה פתאומית בלתי צפויה", אך לא נמסרו פרטים נוספים. אחיה, אלכס ג'ייקובס, סיפר בעבר ל"רולינג סטון" שדין הייתה מעורבת ב"תאונת דרכים מאוד מאוד קשה" בסביבות 2009, שלאחריה הרופאים הסירו את הטחול שלה. עוד ציין כי אחותו סבלה מצלעות שבורות ושבר בגב בתאונה. ג'ייקובס תיאר גם כי ביום שלפני פטירתה, דין החלה לחוות תסמינים "קלים" לפני שביקשה מארוסה לקחת אותה לחדר מיון. "זה קרה ממש תוך פרק זמן של יום", אמר אז.
כתבות נוספות:
דין נולדה ב-1990 בקייפטאון והחלה את הקריירה שלה ב-2010 בקומדיה Spud של הבמאי דונובן מארש. היא שבה לגלם את אותה הדמות בסרט ההמשך שלוש שנים מאוחר יותר והופיעה בין היתר גם ב-Blood in the Water, Don't Sleep, An Interview with God ו-Porthole. תפקידה האחרון היה בסרטו של הבמאי רובן אוסטלונד "משולש העצבות", שזכה בפרס הגדול בפסטיבל קאן.