לאחר שהזמרת ושופטת הריאליטי פאולה עבדול תבעה את נייג'ל ליתגו בגין תקיפה מינית, המפיק שעומד מאחורי תוכניות הריאליטי "אמריקן איידול ו"אז אתה חושב שאתה יכול לרקוד", עומד בפני תביעה נוספת.
1 צפייה בגלריה
נייג'ל ליתגו
נייג'ל ליתגו
נייג'ל ליתגו
(צילום: AP Photo/Chris Pizzello)
בתביעה החדשה שתי מתלוננות, שבחרו להישאר בעילום שם, שהתחרו בתוכנית ריאליטי בשם All American Girl ששודרה ברשת ABC ב-2003, טוענות כי המפיק תקף את שתיהן בתום מסיבה שהתקיימה לרגל סיום צילומי התוכנית.
לטענת השתיים, ליתגו הביא אותן לבית לאחר המסיבה, כשאחת סיפרה כי הוא משך את הסוודר שלו מעל ראשה וניסה לנשק אותה, בעוד השנייה טוענת כי הצמיד אותה לפסנתר כנף ודחף את לשונו לפרצופה בעודה מנסה להתחמק. עוד טענו כי קודם לכן, על הסט במהלך צילומי התוכנית, המפיק היה אוחז ומצליף בישבניהן של המתמודדות.
יש לציין כי ליתגו אינו מצוין בשמו המלא בתביעה, אלא כאלמוני אן. אל., ושם התוכנית מופיע בראשי תיבות בלבד AAG, אתר TMZ זיהה את הנאשם כליתגו. מטעמו של המפיק טרם נמסרה תשובה בנוגע להאשמות החדשות.
התביעה החדשה מגיעה לאחר שבסוף השבוע שעבר, עבדול שעבדה לצידו של ליתגו ב"אמריקן איידול" וב"אז אתה חושב שאתה יכול לרקוד", שבה שימש גם כשופט, הגישה תביעה נגדו בגין תקיפה מינית בכמה מקרים. המפיק מצידו הכחיש בתוקף את האשמותיה, ואמר: "אומנם לפאולה יש היסטוריה מוכרת של התנהגות לא יציבה, אבל אני לא מסוגל להבין למה שהיא תגיש תביעה שהיא יודעת שהיא לא נכונה. אני מבטיח שאלחם בהכפשה המחרידה הזו עם כל מה שיש לי".
על פי תביעתה של עבדול, התנהגותו של ליתגו הייתה ידועה לכל ואף צוטט בה מערכון פארודי של "מאד טי.וי", שבו ליתגו נראה מטריד את המתחרות.