"ברבי" של גרטה גרוויג הוא הצלחה מסחררת בקופות, את זה כבר כולם יודעים. מאז שעלה לאקרנים, הלהיט בכיכובה של מרגו רובי כבר הספיק להכניס 1.18 מיליארד דולר, והזרוע עוד נטויה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "ברבי"
מתוך "ברבי"
מתוך "ברבי"
(צילום: באדיבות Tulip Entertainment)
מלבד הרווחים האדירים שהסרט מסדר לאולפני האחים וורנר (הוא נכון לעכשיו השני הכי מכניס בתולדות האולפן - אחרי "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2"), גם שחקניו, ובעיקר רובי עצמה, נהנים מההצלחה, שכפועל יוצא מרפדת את חשבון הבנק שלהם.
על פי דיווח שעלה ב"וראייטי", השחקנית האוסטרלית תשלשל לכיסה כ-50 מיליון דולר בסך הכול, כשרוב הסכום הוא הודות לאחוזים שהיא מקבלת בהתאם להכנסות. סכום הבסיס שרובי הרוויחה על תפקידה, כך לפי דיווחים, עומד על 12.5 מיליון דולר, כשהשאר (37.5 מיליון) הוא תלוי ההצלחה בקופות.
2 צפייה בגלריה
גרטה גרוויג
גרטה גרוויג
גרטה גרוויג
(צילום: AP)
הסכום האדיר הזה מעמיד את מרגו רובי במקום ה-18 בהיסטוריה, לפחות על פי הערכות, בטבלת המשכורות הכי גבוהות בהוליווד לתפקיד בודד. מעליה ברשימה בין היתר נמצאים קיאנו ריבס, טום קרוז ורוברט דאוני ג'וניור, כשהאישה היחידה שהרוויחה יותר ממנה על סרט אחד הייתה סנדרה בולוק - שהכניסה לכיסה כ-70 מיליון דולר על תפקידה ב"כוח משיכה".
גם הבמאית, גרטה גרוויג עצמה, צפויה לזכות בתמלוגים מעבר למשכורת הבסיס שלה - כשהסכומים כאמור צפויים לצמוח אפילו יותר, כל עוד "ברבי" ימשיך למשוך צופים לבתי הקולנוע.