מותו הפתאומי של בוב סאגט היכה בהלם את קהל מעריציו העצום, את שותפיו לדרך ואת הוליווד כולה. עם זאת, באופן טבעי אלו בני משפחתו וחבריו שאבלים על הקומיקאי האהוב שנמצא ללא רוח חיים בחדר מלון בפלורידה בגיל 65. על פי אתר TMZ, המקורבים קיבלו הודעה מנחמת מעט מהשוטרים שחוקרים את המקרה, שלפי הערכתם סאגט מת בשנתו, ללא סבל.
על פי הדיווח ב-TMZ, גורם שמעורה בחקירה סיפר כי גופתו של סאגט נמצאה ביום ראשון בסביבות ארבע אחר הצהריים בחדרו במלון ריץ' קרלטון שבאורלנדו. האורות היו כבויים והוא היה מכורבל במיטתו ללא סימני מצוקה. עוד דווח כי סאגט, שהיה בעיצומו של מסע הופעות סטנדאפ חדש, שוחח עם אשתו בטלפון לפני השינה והביע את שמחתו לחזור לבמות. רעייתו של סאגט היא גם זו שהתקשרה למלון והתריעה שייתכן שמשהו אירע לבעלה מאחר והוא היה אמור לעלות על טיסה חזרה הביתה, ללוס אנג'לס, ולא היה זמין לאורך כל היום.
1 צפייה בגלריה
בוב סאגט
בוב סאגט
בוב סאגט
(צילום: AP)
בינתיים חקירת המוות ממשיכה ועוברת לשלב של הנתיחה שלאחר המוות. לדבריהם, לא צפויה להתקבל הכרעה ברורה בנוגע לסיבת המוות בעשרת השבועות הקרובים, אולם הערכת הרופאים היא כי הוא מת בנסיבות טבעיות מאירוע לב או שבץ. לפי עדויות המקורבים, סאגט חלה בקורונה והתגבר על המחלה זמן לא רב לפני מותו, אולם לא ברור אם יש לכך קשר לנסיבות המקרה.