בצל ההודעות על הפסדי החברה והקיצוצים הגדולים שבדרך, מנכ"ל דיסני בוב איגר חשף ששלושה להיטי אנימציה אדירים מקבלים המשכים - "צעצוע של סיפור", "לשבור את הקרח" ו"זוטרופוליס".
2 צפייה בגלריה
מתוך "לשבור את הקרח 2", "צעצוע של סיפור"
מתוך "לשבור את הקרח 2", "צעצוע של סיפור"
מתוך "לשבור את הקרח 2", "צעצוע של סיפור"
טרם הוכרזו תאריכי יציאה לכל אחד מהסרטים המצופים, אך מעריצים רבים ברשת כבר הביעו אכזבה לגבי יצירת סרט חמישי ל"צעצוע של סיפור", וצייצו בין היתר "מה עוד אפשר לעשות שם?" ותהו אם הרצון להמשיך עם הפרנצ'ייז המצליח לא יפגע בו.
"צעצוע של סיפור" הוא הסרט המלא הראשון מבית פיקסאר ויצא אי שם ב-1995. העלילה, כידוע, סובבת סביב הצעצועים של אנדי, ובראשם וודי הבוקר (טום הנקס) ובאז לוחם החלל (טים אלן) והחברות שנרקמת ביניהם. מאז הפך לאחד מהזיכיונות המצליחים והאהובים בהיסטוריה, לא רק בתחום האנימציה, אלא בכלל - עם ארבעה סרטים וספין-אוף, "שנות-אור", שיצא ביוני 2022 וקיבל ביקורות פושרות. שני הסרטים הקודמים בסדרה, "צעצוע של סיפור 3" ו"צעצוע של סיפור 4", הרוויחו מעל מיליארד דולר בקופות כל אחד.
"לשבור את הקרח", שעלה לאקרנים ב-2013, נחשב ללהיט הכי גדול מבית דיסני בעידן החדש ויצר בסיס מעריצים ענק מאחוריו. ההמשך, "לשבור את הקרח 2", הרוויח מעל 1.4 מיליארד דולר בקופות ונמצא במקום השני בהיסטוריה בדירוג ההכנסות מבין סרטי המקור של דיסני (אחרי הלייב-אקשן של "מלך האריות"). הזיכיון הזה הביא אחריו מופע מצליח על הקרח, מיוזיקל בברודוויי, סרטים קצרים רבים, ספיישלים טלוויזיוניים, ספרים ולא מעט מרצ'נדייז. הסיפור, לבודדים שלא צפו, מתמקד בשתי האחיות היתומות אנה (קריסטן בל) ואלזה (אידינה מנזל) וההתמודדות של האחרונה עם כוחות הקסם שלה, שמאפשרים לה ליצור שלג וקרח.
2 צפייה בגלריה
מתוך זוטרופוליס
מתוך זוטרופוליס
מתוך "זוטרופוליס"
"זוטרופוליס", שיצא ב-2016, מציג עיר מודרנית שתושביה הם יונקים מואנשים מכל הסוגים שחיים להם יחד. הגיבורה היא ג'יני הופס הארנבת (ג'ניפר גודווין) שחולמת להיות שוטרת והיא משתפת פעולה עם ניק השועל הנוכל (ג'ייסון בייטמן).