הראפר, המפיק ואיש העסקים שון "דידי" קומבס מואשם באונס קבוצתי של בת 17 - כך דווח היום (ד'). לטענת המתלוננת, שלא הזדהתה בשמה, האונס אירע בשנת 2003. מדובר בתביעה הרביעית המוגשת נגד קומבס בשבועות האחרונים.
2 צפייה בגלריה
שון קומבס
שון קומבס
שון קומבס
(צילום: Gareth Cattermole/Getty Images)
לטענת המתלוננת היא הוטסה במטוס פרטי ממישיגן לאולפן ההקלטות של קומבס בניו יורק, ושם נאנסה בידי שלושה אנשים - כולל קומבס והארב פייר, נשיא הלייבל "באד בוי" השייך לקומבס. המתלוננת טוענת כי הוא ושותפיו נתנו לה כמויות גדולות של סמים ואלכוהול, ובעודה מאבדת הכרה לסירוגין נאנסה על ידו כשהיא שעונה על כיור בחדר השירותים. קומבס, ממשיך כתב התביעה, גם צפה בה בעוד אדם שלישי אונס אותה.
המתלוננת טוענת שהשתכנעה לחשוף את סיפורה ולתבוע את קומבס לאחר שהזמרת קאסי (קסנדרה ונטורה) טענה כי סבלה אונס והתעללות בידיו של קומבס, שעימו ניהלה מערכת יחסים בת יותר מעשור. מאז שנחשפה תביעתה של קאסי נגד דידי, השניים הגיעו להסדר כספי. בנוסף, המתלוננת אמרה כי גם העובדה שמתנהלת תביעה נוספת נגד הארב פייר בעוון תקיפה מינית סייעה לה לקבל את ההחלטה לחשוף את סיפורה ולתבוע. "לראות שתי נשים אחרות מדברות באומץ נגד מר קומבס ומר פייר נתנו לה את הביטחון לספר את סיפורה", כך לפי כתב התביעה.
2 צפייה בגלריה
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
בתביעתה נתנה למתלוננת אומץ. שון קומבס וקאסי
(צילום: AP)
לבד מתביעתה של קאסי, בשבועיים האחרונים נתבע קומבס על ידי שתי נשים נוספות שטוענות כי נאנסו והותקפו מינית בידי קומבס - אישה בשם ג'וי דיקרסון-ניל הטוענת כי קומבס סימם אותה, תקף אותה מינית והתעלל בה ב-1991, ואישה נוספת שלא הזדהתה וטוענת כי נאנסה בידי קומבס והראפר ארון היל בין 1990 ל-1991.
"מספיק זה מספיק", הגיב קומבס להאשמות בהודעה מטעמו היום, "בשבועות האחרונים ישבתי בשקט וראיתי אנשים שמנסים להתנקש בדמותי, להרוס את המוניטין שלי ואת המורשת שלי. נעשו נגדי האשמות מחליאות מצד אנשים שמחפשים כסף מהיר. תנו לי להבהיר מעבר לכל ספק: לא עשיתי דבר מהדברים הנוראיים שטוענים. אלחם על שמי, משפחתי והאמת".