הזמרת האירית המצליחה שינייד אוקונור, שהלכה לעולמה ביולי האחרון, נפטרה מ"סיבות טבעיות", כך הודיעו היום (ג') הרשויות בבריטניה.
1 צפייה בגלריה
שינייד אוקונור
שינייד אוקונור
שינייד אוקונור
(AP)
אתר "הדיילי מייל" דיווח כי דובר מטעם היחידה לחקר מקרי מוות בלונדון אישר את הדברים והוסיף כי "אי לכך, אנחנו מפסיקים לחקור את מותה".
ביולי האחרון, הזמרת בת ה-56 נמצאה ללא רוח חיים בדירתה שבלונדון. בנה בן ה-17 של אוקונור, נטל את חייו כשנה וחצי לפני מותה, והיא אף התאשפזה זמן קצר לאחר מכן. ימים בודדים לפני פטירתה סיפרה על הקשר המיוחד עם בנה ברשתות החברתיות. "אני חיה כמו זומבי מאז ההתאבדות של הבן שלי. הוא היה האהבה של חיי, האור בנשמה שלי", כתבה, "היינו שני חלקים של נשמה אחת. הוא היה האדם היחיד שאי פעם אהב אותי ללא תנאי. אני אבודה בחלל בלעדיו".
לאורך חייה המוזיקאית המוערכת, שנודעה בזכות להיט הענק Nothing Compares 2 U, דיברה על התמודדותה עם מחלות נפש ואובדנות, וב-2007 היא אף סיפרה כי אובחנה עם הפרעה דו-קוטבית - למרות שבהמשך עדכנה כי חוות דעת נוספות טענו אחרת. כמה שבועות לפני מותה היא כתבה בעמוד הפייסבוק שלה שחזרה ללונדון אחרי 23 שנים, ושהיא מתכננת לסיים אלבום שייצא בתחילת השנה. כמו כן, היא הוסיפה כי היא מקווה לצאת לסיבוב הופעות ב-2025-2024.