אנדי טיילור, גיטריסט להקת דוראן דוראן מתמודד עם סרטן הערמונית בשלב 4 - כך נחשף אתמול (שבת) בטקס היכל התהילה של הרוקנ'רול.
2 צפייה בגלריה
אנדי טיילור
אנדי טיילור
אנדי טיילור
( Jo Hale/Getty Images)
חברי הלהקה חשפו בעת קבלת הפרס כי טיילור, שאובחן בסרטן הערמונית לפני ארבע שנים, מתמודד כעת עם הרעה במצבו הבריאותי ולכן נבצר ממנו להגיע לטקס. חברי דוראן דוראן הקריאו על הבמה חלק מנאום שכתב טיילור במיוחד לכבוד המאורע. "רק לפני ארבע שנים אובחנתי בשלב ארבע של סרטן הערמונית. משפחות רבות חוו את הדעיכה האיטית של המחלה הזאת ואנחנו לא שונים מהם. אני מדבר מנקודת מבט של איש משפחה אבל עם ענווה עמוקה ללהקה, לקבוצת המעריצים הטובה ביותר ולתואר הכבוד המיוחד הזה", כתב טיילור בנאומו.
בנאום המלא שפורסם לאחר מכן באתר של הלהקה עוד כתב טיילור כי עד לאחרונה הרופאים הרשו לו להמשיך לחגוג, "אבל למרות שמצבי הנוכחי אינו מסכן חיים באופן מיידי, אין לכך תרופה. לאחרונה הייתי בסדר לאחר טיפולים מאוד מתוחכמים שנועדו להאריך חיים. זה נמשך עד לפני שבוע בערך כשחוויתי נסיגה, ולמרות המאמצים המיוחדים של הצוות הרפואי שלי הייתי צריך להיות כן לגבי מתיחת הגבולות שלי במישור הפיזי וגם במישור המנטלי".
2 צפייה בגלריה
להקת דוראן דוראן בטקס היכל התהילה של הרוקנ'רול
להקת דוראן דוראן בטקס היכל התהילה של הרוקנ'רול
להקת דוראן דוראן בטקס היכל התהילה של הרוקנ'רול
(צילום: Richard Shotwell/Invision/AP)
סולן הלהקה סימון לה-בון אמר לאחר מכן במהלך מסיבת העיתונאים כי "מדובר בחדשות נוראיות לגלות שקולגה... לא קולגה - חבר, אחד מהמשפחה שלנו - לא הולך להיות בסביבה להרבה זמן. זה לגמרי שובר. אנחנו אוהבים את אנדי מאוד. אני לא הולך לעמוד פה ולבכות, זה יהיה לא ראוי, אבל זה מה שאני מרגיש".
טקס היכל התהילה של הרוקנ'רול ה-37, שהתקיים אתמול בלוס אנג'לס, העניק בין היתר את תואר הכבוד לאמינם, דולי פרטון, ליונל ריצ'י וקרלי סימון.