אלון אולארצ'יק, חבר להקת "כוורת" לשעבר, הגיב היום (ה') בשיחה עם ynet להודעת הלהקה של בנו מקס, ביג ת'יף, כי היא מבטלת את הופעותיה בישראל מסיבות פוליטיות. "כואב לי", אמר אולארצ׳יק, "אני לא יכול ולא רוצה לדבר בשם מקס, הם להקה נפלאה בעיניי, אני יודע שמקס עובר רגע קשה מאוד, ולי אישית כואב שדבר כזה קורה. כשמקס יעכל את הדברים הוא יגיד את אשר על ליבו, זה לא פשוט בשביל אף אחד מאיתנו".
2 צפייה בגלריה
אלון אולארצ'יק
אלון אולארצ'יק
אלון אולארצ'יק
(צילום: משי בן עמי ואסף חן)
מוקדם יותר היום פרסמה הלהקה פוסט ארוך ברשתות החברתיות שבו הסבירה על יחסה כלפי הופעות בישראל בשל יחסיה עם הפלסטינים. "אנחנו נבטל את שתי ההופעות שלנו בתל אביב", כתבו חברי הלהקה. "נרצה להתחיל בהבהרה של כמה דברים. כשדיברנו על אהבה 'מעבר לחוסר הסכמה' ועל אי הידיעה 'של היכן יושבים הערכים הגבוהים' דיברנו באופן ספציפי על הופעות בישראל במהלך תקופה שבה BDS קורא לחרם. לא התייחסנו בכך לכיבוש הישראלי ולעקירה של הפלסטינים. כדי להיות ברורים, אנו מתנגדים לכיבוש הלא חוקי ולדיכוי הסיסטמטי של העם הפלסטיני. אנחנו מאמינים בחופש מוחלט ובעצמאות עבור כל הפלסטינים".
2 צפייה בגלריה
מקס אולארצ'יק
מקס אולארצ'יק
מקס אולארצ'יק
(צילום: צילום: משי בן עמי ואסף חן)
עוד כתבו חברי הלהקה כי "כלהקה, אנחנו מחשיבים זה את זה כמשפחה. תמיד ניגשים זה לזה כדי להבין אחד את השני. בתגובותיכם למעשים שלנו עזרתם לנו להבין שאנחנו נמנעים מלהיכנס לדיון שנוגע לביתו של מקס בדרך עמוקה יותר. אנחנו מחויבים לגדול מכך ולהמשיך הלאה בשקיפות, התחשבות והחשיבות שסיטואציה כזאת דורשת".