אנדרי נצ'פורנקו (28) מבת ים הואשם כי בעט בכלב גוצי, לאחר שתקף יחד עם ארקדי קנטור (38) את בעליו בעיר. את כתב האישום הגישה היום (ד') מחלקת התביעות של המשטרה לבית המשפט השלום בתל אביב. מעצרם של השניים הוארך עד לדיון הבא שיתקיים מחר.
2 צפייה בגלריה
הכלב גוצ'י
הכלב גוצ'י
הכלב גוצ'י
מכתב האישום עולה כי השניים תקפו אדם רק מפני שהעיר להם על כך שהם חוסמים את המדרכה בצומת הרחובות הלפר וארלוזורוב, בשעה שצעד עם כלבו גוצי מגזע יורקשייר טרייר. לתקיפה היו שותפים שלושה גברים, אולם המשטרה הצליחה להגיע רק לשניים מהם.
על פי כתב האישום, נצ'פורנקו תקף את הקורבן, וחבט בפניו באמצעות אגרוף. כתוצאה מכך הוא נפל על הרצפה וכלבו גוצי הועף מידו על מכסה מנוע של רכב שחנה בסמוך. משם צנח הכלב על המדרכה כשהוא פצוע. בשלב זה התעלל נצ'פורנקו ובעט בכלב מספר פעמים - דבר שגרם למותו. רק בהמשך, כשהאיש שהותקף הצליח לקום על רגליו, הוא לקח בידיו את הכלב המת, וברח מהמקום כששלושת הנאשמים נמלטו גם הם. נצ'פורנקו מואשם בעבירות של הריגת בעל חיים, תקיפה וחבלה על ידי שניים או יותר והתעללות בבעל חיים תוך גרימת סבל בכוונה. קנטור מואשם בעבירות של תקיפה וחבלה.
בגלל חומרת המעשים ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים נגדם. "מדובר באירוע אלימות חמור במסגרתו המשיבים, שהיו בגילופין, נקטו באלימות כלפי עובר אורח ללא סיבה בשעה שטייל לתומו עם כלבו", הסבירה נציגת המשטרה רפ"ק זיוה לדרמן . "הם היכו אדם ללא סיבה והרגו את כלבו".
בחקירתם קשרו הנאשמים את עצמם לאירוע, אך הכחישו שהרגו את הכלב. מעצרם של השניים הוארך היום בבית המשפט עד לדיון הבא שיתקיים מחר