17 שנה אחרי אחד מסרטוני העב"מים המפורסמים ביותר, טייסת הצי שראתה על המכ"ם את אותו עצם בלתי מזוהה אומרת כי אין לה מושג מה זה היה. בסוף השבוע פורסם דו"ח העב"מים של המודיעין האמריקני וגם השורה התחתונה שלו דומה – אנחנו למעשה לא יודעים כלום. צפו בריאיון עם טייסת הצי לשעבר אלכס דיטריך, ובדבריה על "סרטון הטיק-טק".
"אני לא מגדירה את עצמי כאשת עב"מים", הדגישה בריאיון זום לרויטרס לוטננט קומנדר דיטריך. במהלך טיסת אימון שגרתית מנושאת המטוסים נימיץ ליד חופי דרום קליפורניה בנובמבר 2004, דיטריך ומפקדה אז – קומנדר דיוויד פרייבור – התבקשו על ידי ספינת מלחמה אחרת לבדוק מגע שזוהה במכ"ם באזור, ונע בצורה בלתי מוסברת.

3 צפייה בגלריה
 אלכס דיטריך. "אני לא אשת עב"מים"
 אלכס דיטריך. "אני לא אשת עב"מים"
אלכס דיטריך. "אני לא אשת עב"מים"
היא נזכרת כי השניים זיהו תחילה "ערבול" לא שגרתי במי האוקיינוס, לפני שראו את מה שהיא ופרייבור תיארו כעצם לבן ומאורך שנראה כמו סוכריית טיק-טק וטס במהירות גבוהה מעל המים. בעת שפרייבור פנה במטוס ה-F-18 שלו לעבר העצם הלא מזוהה, אותו אובייקט, מספרת דיטריך "הגיב בדרך שלא זיהינו – לא ראינו שהיו לו משטחי היגוי לשליטה או הנעה סילונית כלשהי. הופתענו".
הסרטון של מה שדיטריך ופרייבור ראו הפך לידוע כ"תקרית הטיק-טק". הצי האמריקני כבר אישר בעבר כי הסרטון אותנטי. דיטריך, כיום אמא לשלושה, סיפרה לאחרונה על החוויה יוצאת הדופן בריאיון משותף עם פרייבור לתוכנית "60 דקות" של CBS, ובחודש שחלף המשיכה וקיימה עשרות ריאיונות שבהם תיארה את שראתה ב-2004.
"אנחנו לא יודעים מה זה, אבל זה יכול להיות תופעה טבעית ופעילות אנושית. אבל הנקודה היא שזה היה מוזר, ושלא זיהינו את זה", אמרה על העצם הבלתי מזוהה בשיחה ממלון בקולורדו. היא אמרה שהיא רוצה להפריך את הסטיגמה בנוגע לאלו שראו עב"מים, והביעה תקווה שעוד ועוד אנשים יכולים לדבר על כך – מבלי שילגלגו עליהם.
3 צפייה בגלריה
דיטריך במטוס. מבקשת לא ללגלג על אלו שזיהו עב"מים
דיטריך במטוס. מבקשת לא ללגלג על אלו שזיהו עב"מים
דיטריך במטוס. מבקשת לא ללגלג על אלו שזיהו עב"מים
3 צפייה בגלריה
העב"ם, על מכ"ם ה-F-18
העב"ם, על מכ"ם ה-F-18
העב"ם, על מכ"ם ה-F-18
"אנשים עשויים לחשוש לקריירה שלהם, הם לא רוצים להיות מוגדרים כ'חובבי עב"מים הזויים'. אני מקווה שעצם זה שאני מדברת על כך, יסייע לשינוי", הדגישה. "בכל מקרה, אני מקווה שלא אהיה אשת העב"ם, אשת הטיק-טק, למשך שארית חיי. זה לא מה שציפיתי שאהיה".
בדו"ח, שפורסם בסוף השבוע והועבר לקונגרס האמריקני, בדקו החוקרים 144 "תצפיות אוויריות בלתי מוסברות". 18 מתוך 144 מהאירועים סווגו כחריגים שדורשים חקירה נוספת, על מנת לקבוע אם מדובר בטכנולוגיה "פורצת דרך". הסבר ברור ומוחלט נמצא רק לתצפית אחת מתוך ה-144.
גורמים אמריקנים אמרו לכתבים כי "אין שום אינדיקציה ברורה", לפיה ניתן לקשור בין התצפיות לגורמים מחוץ לכדור הארץ. בכירים לשעבר אמרו כי בפנטגון הרוב סבור שמטרת החקירה אינה להוכיח אם חייזרים מבקרים את כדור הארץ וחולפים ליד טייסי הצי האמריקני - אלא מדובר בניסיון להבין מה עומד מאחורי אותם מפגשים לא מוסברים בשטח האווירי האמריקני.