4 צפייה בגלריה
המשקאות שיקררו אתכם בעונה החמה
המשקאות שיקררו אתכם בעונה החמה
המשקאות שיקררו אתכם בעונה החמה
(צילום: shutterstock)

1. להריונית ולנהג התורן: היינקן עם 0% אלכוהול

יש כאלו שקשה להם לשתות משקאות אלכוהוליים בעונה החמה, אך עוד יותר קשה להם לוותר על בירה צוננת ומבעבעת. "היינקן" בירה עם 0% אלכוהול, נוצרה בדיוק עבורם (והיא אידיאלית גם לנהג התורן, לנשים בהריון, במגרשי ספורט ועוד). ייבוא: טמפו.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

2. לחובבי ההדרים: בירה קלילה ולימונית

לחובבי הטעם הקליל והלימוני, שווה לבדוק את העולה החדשה מצרפת – בירה בלאן 1664, המעודנת בבשומת ובטעמים של פירות הדריים. בירת החיטה מיוצרת סמוך לשטרסבורג שבצרפת, ואידיאלית לצפייה בשקיעה הקייצית או, כליווי לארוחה קיצית וקלילה שמורכבת בעיקר מפירות. ייבוא: קרלסברג IBBL.
4 צפייה בגלריה
המרעננת הרשמית של הקיץ, עכשיו גם עם 0% אלכוהול
המרעננת הרשמית של הקיץ, עכשיו גם עם 0% אלכוהול
המרעננת הרשמית של הקיץ, עכשיו גם עם 0% אלכוהול

3. למביני עניין: שמפניה עם קרח

יש בעולמנו לא מעט המצאות שנשמעות מופרכות - עד שמנסים אותן. הרי למה שמישהו ייקח מותג כה יוקרתי כמו שמפניה - במקרה הזה שמפניה מסוג "מואט א-שנדון אימפריאל" - וייצר גרסה שדורשת דילול בקרח?
בדיוק בשביל זה הומצאה אחת מהשמפניות המגניבות ביותר שיצאו בתקופה האחרונה. והקרח?! רק מעדן את הבועות, והופך אותה לעוד יותר משובחת. מושלם לעונת הקיץ. ייבוא: י.ד. עסקים.

4. לחובבי הוודקה: קיץ אצילי לבלוגה

המותג "וודקה בלוגה" יצא גם הוא במהדורת קיץ ייחודית: הכירו את ה"נובל סאמר". במקרה של הגרסה הקיצית הזו - לא רק שהמזקקה משתמשת בחיטה קלילה ועדינה יותר הצומחת בעונה החמה לצורך הייצור שלה, אלא שגם עיצוב הבקבוק ממשיך את הקו המודרני של המותג בסגנון "ארט דקו". מדובר, למעשה, בוודקה עדינה שאפשר לשתות נקי, או לשלבה בקוקטייל עשיר בפירות העונה. ייבוא: טמפו.

5. למחפשי הריגושים: ג'ין אופיר

קוביבה מאינדונזיה, פלפל שחור מהודו ואפילו כוסברה ממרוקו - אלו רק חלק מהמרכיבים שמאפיינים את הג'ין המתובל והעשיר בטירוף הזה שהגיע אלינו מלונדון.
המזקקה הלונדונית הוותיקה, שפועלת מאז 1761, יצרה כאן משקה עדין וקליל, שמשתלב באופן מושלם עם טוניק או אפילו עם איזה סלייס של מלפפון טרי. ייבוא: יורוסטנדרט.
4 צפייה בגלריה
הקרח מחזק את טעמי הקרמל: ויסקי
הקרח מחזק את טעמי הקרמל: ויסקי
הקרח מחזק את טעמי הקרמל: ויסקי
(shutterstock)

6. לאלה שמבינים באיכות: המיקסרים של תומס

אופנה נוספת שכובשת את העולם לאחרונה, היא איכות המשקאות שמוסיפים כתיבול או בניסיון לעדן משקה אחר. אצלנו, אפשר למצוא את הטעמים של המותג "תומס הנרי" שהגיע אלינו מברלין, וכוללים מלבד טוניק, גם ג'ינג'ר אייל, ביטר למון וטעמים מיוחדים נוספים שישתלבו מצוין בקוקטיילים כמו לימונדת מנגו או אשכולית, אדלפלאוור טוניק ועוד. ייבוא: הכרם.

7. לאקזוטיים: ויסקי מתובל בדבש

הישראלים מחבבים את הוויסקי המתובל בדבש, ואכן אפשר למצוא כאן לא מעט מותגי ויסקי מהסוג הזה. בימים אלו, מצטרף לחגיגה גם המותג "דבלינר", שמשיק גרסת ליקר משלו, אותה מומלץ ללגום עם קוביית קרח או שתיים שתחזק את טעמי הקרמל האקזוטיים שבמשקה.
אז אם טרם הספקתם לבקר באירלנד או בסקוטלנד, אנחנו מציעים לכם להתנחם ב"דבלינר", שיעניק לכם את התחושה שאתם לגמרי שם. ייבוא: יורוסטנדרט.

8. לחובבי המתוק: ליקר שחור

כל חובב אלכוהול באשר הוא, מכיר את משקה ה"סאוטרן קומפורט" הוותיק, שנחשב לפופולרי במיוחד בין המשקאות הנחים על מדפי הבר. אלא שהפעם הוא שודרג, וכעת אפשר למצוא אותו גם בגרסת ה"בלאק", בה הוא זוכה להעשרה של מבחר עשבי תיבול ודבש וטעמו מתקתק במיוחד. אגב, אם אתם נמנים על אלו שמתקשים לשתות אותו בשל המתיקות שלו, הוסיפו קצת סודה ופיסת לימון והתחילו את המסיבה. ייבוא: כספי.

9. לאלו שרוצים להרגיש כמו באמריקה: וודקה "ניו אמסטרדם"

הוודקה הבאה מיוצרת במזקקה פרטית בקליפורניה בבעלות גאלו - יצרן היין ומשקאות האלכוהול הגדול בארצות הברית. השם "ניו אמסטרדם", שואב השראה משמה המקורי של ניו יורק - העיר התוססת ומובילת תרבות הבילוי בעולם.
אך אל תצפו למצוא את האווירה התוססת גם בוודקה הזו, שכן היא עצמה נקייה וחלקה, כנראה בשל העובדה שהיא עוברת לא פחות מחמישה זיקוקים ושלושה סינונים במהלך הכנתה. ייבוא: יקבי כרמל.
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

10. לחובבי התרבות הלטינית: האבא של הטקילה

טקילה "פאדרה אזול("אבא כחול" בספרדית) רפוסדו", מיוצרת מזיקוק פרי האגבה הכחולה ומשווקת בבקבוק יוקרתי, עטוף עור בעבודת יד והפקק - דמוי הגולגולת - מעוצב על פי המסורת המקסיקנית לחג המתים.
המשקה עצמו, עובר את תהליך ההתבגרות שלו במשך כשמונה חודשים בתוך חביות עץ אלון, המעניקים לו בשומת ונילית נפלאה וסיומת קלילה וטובה. מומלץ לשתות נקי. ייבוא: א.ג.ת.ד.

11. למכורים לחידושים: ג'ין יפני

יפן ידועה בעיקר בבירה שלה, קצת בוויסקי שמיוצר בה וכמובן במשקאות הסאקה. למרות זאת, בשנים האחרונות התפתחה בארץ השמש העולה תעשיית ג'ין משובחת וייחודית, ובימים אלו ממש גם אנחנו, כאן בישראל, יכולים ליהנות מהתוצרת המשובחת שמופקת שם.
מדובר במשקה "ג'ין רוקו" מבית "סנטורי", המופק מרכיבים בוטניים שגדלים רק ביפן כמו עלי תה סנצ'ה וגיוקורו. המשקה עצמו עדין, נחמד, כייפי ומתובל. מומלץ לשתות עם מעט טוניק. ייבוא: הכרם.