החיים שלנו במדינה תוססים - הפגנות, אזרחים ממורמרים על גשרים ואיומים בבחירות בערך כל שבוע - אבל למזלנו לא רק המדינה תוססת אלא גם ענף המשקאות בישראל, תוסס מתמיד.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
משקאות חדשות כובשים את המדפים, חלק מוצלחים יותר וחלקם קצת פחות, אז אספנו לכם רק את השווים - מהזול ועד היקר ביותר.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
התוססים - ביניים
עד עכשיו הכרנו בישראל טעמים מגוונים של בריזר, המשקה שהוא כמו דלת הכניסה עבור אלו שמתחילים את דרכם בעולם האלכוהול - אבטיח, לימון, אננס וליים, ועכשיו מצטרף לחגיגה גם בריזר בטעם תפוח. מה דעתכם - מגיע לו מקום של כבוד בשולחן החג?
כמה: 4% כוהל, 275 מ"ל, 10-15 שקלים
הטיפה האחרונה: המשקה המתקתק טעים, תוסס במידה הנכונה, קייצי וכייפי – אם זה כשאתם צופים בשקיעה, או ליד קינוח עדין. מי שפחות מסתדר עם יין, בהחלט יכול להתחיל איתו גם את השנה החדשה.
ביניים - תוססים
מבשלת הדובים כנראה רוצה שנעצור רגע - ונרגע. המהדורה המיוחדת שהם הוציאו, מותאמת בדיוק לתקופה ונושאת איתה מסר פוליטי וחברתי גם יחד. המילה "דמוקרטיה" מחולקת לשלושה חלקיםכל חלק מופיע על בקבוק אחר בסדרה, וכשמחברים את שלושת הבקבוקים מתקבלת המילה במלואה. גימיק חביב לפעילים. הסדרה מושקת בכמות קטנה ונמכרת במספר מצומצם יחסית של חנויות, והיא שווה כל לגימה (הרווחים מהמכירה יועברו כתרומה לטובת מסגרת הדואגת לחיילים בודדים).
3 צפייה בגלריה
התוססים
התוססים
דמו-קר-טיה
(צילום: יח"צ)
כמה: 5.5% כוהל, 330 מ"ל, 15 שקלים
הטיפה האחרונה: הבירה בסגנון APA (אמריקן פייל אייל) בהירה, קלילה, בושמתית ומלאת מרירות. כייפית ואידיאלית לאוכל ולחגיגות דמוקרטיות.
ביניים - תוססים
השיכר התוסס של יקב כרמל מוכר ואף נחשב ותיק על מדפי הסופרמרקט. עד עכשיו עתהכרנו את הטעמים מנגו, רימון, מוסקטו וקריניאנו, והשנה מצטרף למנעד הטעמים הזה גם אפרסק – פרי אהוב ואופנתי. המשקה נהנה מתסיסה עדינה, והוא אידיאלי כמשקה של אירועים וחגיגות משרדיות, אולם גם נחמד לערב רומנטי במרפסת.
כמה: 5.5% כוהל, 750 מ"ל, 30 שקלים
הטיפה האחרונה: השיכר של כרמל מתוק וטעים עם בשומת רעננה ואביבית. בפה מורגש בעבוע עדין במידה הנכונה,כל לגימה עושה חשק לעוד אחת.
ביניים - תוססים
במשך שנים רבות נחשב יקב רמת הגולן כיצרן היינות המבעבעים הטובים, המדוייקים והאיכותיים ביותר בארץ – בדיוק באותה שיטה שבה רוקחים את השמפניה בצרפת. אז בדיוק כמו שבאיזור שמפיין עושים יין מבעבע עם שנת הבציר עליו – והוא תמיד נחשב לאיכותי יותר, כך גם היקב, שמשיק את הבלאן דה בלאן שנת 2012. המבעבע מופק מענבי שרדונה הגדלים בצפון רמת הגולן, והוא התבגר ביקב במשך שש שנים, בטרם שווק לחנויות.
כמה: 11.5% כוהל, 750 מ"ל, 135 שקלים
הטיפה האחרונה: אחת מיצירות המופת הטובות ביותר שנעשו בתחום המבעבעים בישראל. מושלם לצד מנות דגים, סושי וגם מול עוד נאום פוליטי בטלוויזיה.
ביניים - תוססים
השמפניה המוכרת מואט ושנדון (בית השמפניה הגדול בעולם) מתחדשת בארץ, ומנסה להגיע לכל בית בישראל - ובמחיר עממי יותר. השמפניה המורכבת מבלנד של ענבי שרדונה, פינו נואר ופינו מונייה, מתבגרת במרתפים בצרפת במשך 24 חודשים לפני שהיא משווקת לכל חגיגות השנה החדשה בעולם.
כמה: 11% כוהל, 750 מ"ל, 209 שקלים
הטיפה האחרונה: אין כמו לשתות שמפנייה אמיתית, ועוד יותר מכך אם היא נקייה, מדוייקת, חגיגית ובמחיר חביב בהשוואה למחירים הגבוהים של המשקאות האלו שהיו לפני כעשור בישראל. בהחלט חגיגה תוססת.
ביניים - תוססים
סאנבלייז היא הבירה החדשה של מבשלת גיבורי על, והיא בעצמה גם גיבורת על - כמו שאר הבירות במבשלה. הבירה הזאת מגנה על הדמוקרטיה ועל תעשיית הבירה: בירה עם מייפל אמיתי מקנדה, ומספר סוגי כשות, שיחד מעניקים בשומות נעימה וטעמים של פירות. הבירה קלילה ונעימה לשתייה.
3 צפייה בגלריה
בירה גיבורי על - סאנבלייז
בירה גיבורי על - סאנבלייז
בירה גיבורי על - סאנבלייז
(צילום: יח"צ)
כמה: 7% כוהל, 330 מ"ל, 14.50 שקלים
הטיפה האחרונה: בירת גיבורת העל היא סאמר אייל קלילה ופירותית, והמתיקות העדינה שהיא קיבלה, הודות למייפל, הופכת אותה אידיאלית לימים החמים של סוף הקיץ.