אוכל רחוב זה משהו שבדרך כלל זמין לכל אחד. ברוב המקרים לא מדובר על הפקות מושקעות של אוכל מדוגמן, אלא אוכל שאתה צועד בשבילו מהרכב רק כמה צעדים קלילים, ונהנה לך ממנה זולה וטעימה. אל תתפסו אותי על מספר הצעדים, היו מקרים בהם צעדתי קצת יותר מכמה צעדים בשביל לאכול אוכל רחוב, אבל לעלות עד לקומה שנייה בשביל שווארמה בפיתה - זה עוד לא קרה לי.
עכשיו נגיד שהגעתם לקצרין, כל אחד וסיבותיו, עם מדים או בלי. ונגיד שבא לכם ללכת לשירותים לפני או אחרי האוכל. מישהו פה עלה על השיטה המעניינת הזאת: קצרין היא כנראה העיר היחידה בארץ שבה אם רוצים ללכת לשירותים במרכז מסחרי - צריך לשלם על זה. יש להם את השירותים הכי לא ציבוריים בארץ, ועל זה העיר צריכה לקבל הכרה אמיתית. אגב, המכונה בכניסה לשירותים אפילו לא מחזירה לך עודף, עד כדי כך הם הצליחו לפצח את השיטה. מי שהצליח לשכנע את עצמו שזה רעיון מעולה לסחוט אנשים בזמן שהם לחוצים בתוך עצמם על באמת, אז שמישהו שם למעלה יעצור את הבדיחה העצובה הזאת של התשלום לשירותים.
3 צפייה בגלריה
שווארמה הגיסים, קצרין
שווארמה הגיסים, קצרין
שווארמה הגיסים, קצרין: כבד לו ביד
(צילום: קובי רובין)
אבל אלו זמנים מיוחדים מאוד, אפשר להגיד אפילו מאתגרים מאוד. השניים האלה הם באמת גיסים - ניר ואלירן, ואל תשאלו אותי איך הם מסתדרים, אבל הם כנראה מסתדרים טוב, והם התמקמו במרכז המסחרי בקומה השנייה ולא בקומת הרחוב. השאלה הנשאלת עכשיו היא האם שווה לעלות לקומה השנייה בשביל מנה שווארמה?
החלטתי לבדוק. עליתי למעלה ונכנסתי למסעדה. על ההתחלה ראיתי ערימה של פיתות מטוגנות, היד שלי הונפה לכיוון ואני לא התכוונתי לעצור אותה. התחלתי לנשנש את דרכי לכיוון שאר הסלטים וראיתי שכל סלט נמצא במקומו. לרגע אפילו חלפה בי מחשבה להכניס סלטים לפיתה, אבל הסתכלתי על גלגל השווארמה עגל והיה ברור לי שזה כל מה שאני רוצה בפיתה.
3 צפייה בגלריה
שווארמה הגיסים, קצרין
שווארמה הגיסים, קצרין
במרכז המסחרי של קצרין: השווארמה בקומה השנייה
(צילום: קובי רובין)
מבבר הסלטים יש שיני שום, ואפשר גם להוסיף שום מוחמץ לתוך השווארמה, וזה חופשי. כאן כבר ידעתי בזמן שנגסתי להנאתי עוד פיתה מטוגנת, שאני נשאר לאכול שווארמה במקום ולא אורז את זה לדרך. יש לי כאן את כל המרכיבים למנה טעימה, וכל מה שהייתי צריך זה רק להוסיף שיני שום על כל הפיתה. והפיתה של הגיסים גדולה. היא לא בינונית, היא גדולה מאוד. זאת פיתה גדולה שממלאים אותה עד למעלה בעוד ועוד שווארמה. מכירים את זה שיש נקודה שבה ממלאים וממלאים את הפיתה ויש יותר מידי שווארמה בפנים? אז בדיוק ככה הפיתה הייתה מלאה בשווארמה. היה שם גם רוטב צ'ימיצ'ורי שהוספתי מעל.
הפיתה כבר עלתה על גדותיה, והייתה מלאה לגמרי. ממש יכולתי להרגיש איך היא כבדה לי בכף היד, וממש הייתה כמו כדור עגול בידיים. שמתי לה שהיא אפילו התחילה להראות סימני קריעה ראשונים, אבל זה היה רק מסיבה טובה: היה בה יותר מידי שווארמה. אני מבטיח לכם שלא תחשבו על שווארמה בערך שבוע אחרי המנה הזאת. אז לסיכום אגיד שהמנה עונה על כל הציפיות, רק שימשיכו להקפיד על הניקיון ועל הרבה סלטים, ואתם אל תוותרו לעצמכם ולא משנה מה התוכניות שלכם להמשך היום אל תהססו ולהוסיף המון שיני שום. וכן שווה לעלות לקומה השנייה, תמצאו שם שווארמה נהדרת, עם תוספות מעולות וטעימות במחיר יחסית זול.